آمادگی فهما خوزستان جهت تجلی و ظهور مسجد طراز اسلامی

حجت‌الاسلام همت پور گفت: فهما خوزستان این آمادگی را دارد که جهت تجلی و بروز و ظهور مسجد طراز اسلامی از همه‌ ظرفیت‌ها استفاده کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت ولیعصر (عج) دیدار کرد.

 

«حجت‌الاسلام مرتضی همت پور» در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی هنری صورت گرفته در سطح کانون‌های مساجد خوزستان و بازتعریف سامانه بچه‌های مسجد، بر ضرورت هم افزایی و برگزاری مناسبات ملی مذهبی با همکاری و هماهنگی همه‌ ارکان و تشکیلات مسجد تاکید کرد.

 

وی اضافه کرد: فهما خوزستان این آمادگی را دارد که برای تجلی و بروز و ظهور مسجد طراز اسلامی از همه‌ ظرفیت‌های کانون‌های مساجد استفاده کند.

 

حجت‌الاسلام همت پور تصریح کرد: پایگاه های مقاومت بسیج و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به عنوان دو بال قوی در مسجد می‌توانند زمینه جذب حداکثری نوجوانان و جوانان را فراهم کرده و اقدامات مشترک و تأثیرگذاری را رقم بزنند.

 

در این دیدار که در محل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضرت ولیعصر (عج) خوزستان انجام شد، طرفین ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های مشترک انجام شده در سنوات گذشته، نسبت به تداوم روند کنونی و صمیمی تر شدن این همدلی تأکید کردند.

 

کد خبر 1075394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha