استارتاپ «نوآوری در بسته بندی عناب» در خراسان جنوبی برگزار شد

اولین رویداد استارتاپی مرکز نوآوری عناب جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با موضوع «نوآوری در بسته بندی و فرآورده‌های عناب» پیش از ظهر امروز(۲۲ تیرماه) به صورت مجازی در بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ابوالفضل فورگی نژاد» رئیس دانشگاه علمی کاربردی خراسان جنوبی در این مراسم با بیان اینکه باید به دنبال ارزش افزوده برای محصولات استراتژیک استان باشیم، گفت: دانشگاه محل تجمع ایده ها است، رویدادهای استارتاپی ایده‌ها را پرورش می دهد و از ظرفیت ها بهره می‌برد.

 

همچنین «سعیدرضا احمدی‌زاده» رئیس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی هم در این جلسه مجازی با بیان اینکه امروزه موفقیت در گرو نوآوری و ایده های جدید است، گفت: برای موفقیت باید نوآوری ها متناسب با سلایق مردم و بازار خرید باشد.

 

وی برگزاری استارتاپ ها را از جمله اقدامات مهم برای تشویق افراد به نوآوری دانست وگفت: عناب یکی از بهترین و مهمترین محصولات استراتژیک خراسان جنوبی است که باید با روش های جدید به مردم معرفی شود.

 

«محمد زنگنه» مدیر صندوق کارآفرینی امید در خراسان جنوبی هم در این رویداد بسته بندی نادرست را از ضعف‌های، صادرات محصول عناب در استان عنوان کرد و گفت: صندوق کارآفرینی امید برای حمایت از ایده های برتر در این رویداد استارتاپی به سه ایده برتر به ترتیب 100 میلیون، 60 میلیون و 40 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت خواهد کرد.

 

 

کد خبر 1075413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha