ساخت پردیس سینما همجوار با پارک ایران کوچک گامی در جهت حفظ هویت شهری کرج است

وحیدی با اشاره به اهمیت توجه به تصمیم های کارشناسی شده در عرصه امور فرهنگی گفت: ساخت پردیس سینما همجوار با پارک ایران کوچک گامی در جهت حفظ هویت شهری کرج است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « وحیدی» طی نشست سی امین جلسه از نشست های احیای هویت فرهنگی شهر کرج که سه شنبه ۲۲ تیر با موضوع تعیین تکلیف سینما هجرت به همت حوزه هنری البرز برگزارشد گفت: 

 

رئیس کمیسیون فرهنگی هنری شورای اسلامی شهر کرج با ابراز تاسف از ضربه خوردن  بخش فرهنگی شهر از عدم بررسی ها و تصمیمات غیر کارشناسانه در امور فرهنگی  گفت: در شورا سلایق گوناگونی وجود دارد.

 

به گفته وی، متاسفانه در شوراها  در دوره های مختلف تصمیمات غیر کارشناسی به فرهنگ این شهر صدمه زده است.

 

وی ادامه داد: به هرحال این اختلاف سلیقه ها همیشه همه جا هست و این مساله بدلیل وجود سلیقه های گوناگون تا امروز به نتیجه نرسیده اما امروز زمان آن رسیده که این امر محقق شودامروز تاسف خوردم که از این دست جلسات چرا کمتر برگزار شده است.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی هنری شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: توصیه می کنم، که اینجا را یک مرکز تجاری کنند و شما در کنار ایران کوچک یک پردیس سینمای بسازید. خواهشم از آقای ایزدیار و دوستان حوزه هنری این است که این مطلب را در جلسه آتی  بصورت جدی مطرح کنند تا به نتیجه برسد.

 

 

کد خبر 1075445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha