برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در کانون امام حسن مجتبی(ع) شهرستان تویسرکان

ترکاشوند گفت: همزمان با هفته عفاف و حجاب نمایشگاه عفاف و حجاب در کانون فرهنگی و هنری روستای اشترمل شهرستان تویسرکان برگزار شد.

«حسن ترکاشوند» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با هفته عفاف و حجاب در راستای ترویج پوشش اسلامی و سبک زندگی دینی نمایشگاه عفاف و حجاب در محل کانون فرهنگی و هنری روستای اشترمل شهرستان تویسرکان با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) روستای اشترمل تویسرکان افزود:در این نمایشگاه به بهترین آثار در زمینه های مختلف مقاله نویسی، نشریه دیواری، بیان حدیث از بزرگان دین، شعر و همچنین با حجاب کردن عروسک ها جوایزی اهدا شد.

 

وی ادامه داد: ترویج عفاف و حجاب با روش امر به معروف و نهی از منکر در کسانی اثر می گذارد که ترسی از خدا و روز قیامت داشته باشند .

 

ترکاشوند گفت:  در حقیقت اگر حیا و عفت  و ارزش های دینی در جامعه ترویج نشود ترویج فضائل اخلاقی در بین زنان جامعه تحقق نخواهد یافت یا اگر حرکتی هم انجام شود آثار کوتاه مدت خواهد داشت.

 

وی افزود: حفظ حجاب و عفاف امنیت روانی جامعه، آرامش، تحکیم خانواده، حفظ عزت را فراهم می‌کند و دستاوردهای ارزشمندی برای جامعه خواهد داشت.

 

 

کد خبر 1075478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha