رویکرد فرهنگی براساس مبانی اسلام باشد

حجت الاسلام کرامتی مسئولان را به رویکرد فرهنگی براساس مبانی اسلام را توصیه کرد و گفت: همه ظرفیت های فرهنگی وارد حوزه زندگی سازی شود و با تکمیل زنجیره فرهنگی، اثر گذار شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام «محمد تقی کرامتی» در آئین افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب با گرامی داشت هفته عفاف و حجاب و شهیدان مسجد گوهر شاد گفت: شخصیت زن در اسلام مورد تکریم است و از این رو مسئولان رویکرد فرهنگی و جامعه سازی بر اساس مبانی اسلام داشته باشند و همه ظرفیت های حدود ۲۸ دستگاه فرهنگی در حوزه زندگی سازی باشد و با تکمیل این زنجیره بر فرهنگ اثر گذار باشند.


امام جمعه گلپایگان با اظهار امیدواری مبنی بر تغییرات سیاسی دینی، تغییراتی برای بنیان خانواده و کارهای ارزشی در دولت آینده صورت گیرد، بیان کرد: این حرکت های فرهنگی مانند این نمایشگاه چند بار در سال و به مناسبت های مختلف برگزار شود تا میزان اثرگذاری آن افزایش یابد.
وی با یادآوری هزینه بر بودن فعالیت های فرهنگی برتبلیغ مناسب هفته فرهنگ و حجاب و نمایشگاه در فضای مجازی و واقعی تاکید کرد و پیشنهاد برگزاری چنین نمایشگاهی در پارک بانوان را داد.

 در ادامه «نرگس فرج زاده» با بیان اینکه نمایشگاه «در ماندگار »، در هفته عفاف و حجاب با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به نمایش در آمده است، گفت: این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز از ۲۱ تیر تا ۳۱ تیرماه، صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصر ها از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برپا شده است.
مسئول نمایشگاه در ماندگار از نیاز شهرستان به یک مرکز دائمی برای به نمایش گذاشتن فعالیت های فرهنگی در خصوص حجاب و آخرین مدل های حجاب سخن گفت و یادآوری کرد: این نمایشگاه در دوسال پیش طرح تبدیل کهنه با نو را باچادرهای باکیفیت و قیمت مناسب ایرانی اجرا کرد ولی اکنون گرانی پارچه ایرانی مانع از اجرای چنین طرحی شده است.


وی از به نمایش در آمدن و فروش انواع چادر مشکی، قواره های چادری ایرانی و خارجی با کیفیت های مختلف پارچه ، انواع روسری و دست های یکسان کیف با روسری و شال با طرح های سنتی، ملزومات حجاب مثل ساقه دست و هد سر و غیره با تخفیف ۱۵ درصدی در این نمایشگاه خبر داد.
فرج زاده دعوت افراد کم حجاب با شاخه گل به نمایشگاه، اهدای بادکنک به کودکان و غرفه عکس رایگان برای دختران را از دیگر برنامه های این نمایشگاه عنوان کرد./

کد خبر 1075497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha