ارائه خدمات فرهنگی به ۲۱۰مددجوی جویباری

نصوری از ارائه خدمات فرهنگی با رویکرد تربیتی وفهم قرآنی به ۲۱۰مددجوی تحت حمایت در شهرستان جویبار خبر داد.

«علیمراد نصوری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری بابیان اینکه در جویبار 3078 نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد: یکی از دغدغه های اصلی در نهاد کمیته امداد برای خانواده های تحت حمایت توانمند سازی در حوزه فرهنگی، تربیتی و سلامت فکری است.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان جویبار استان مازندران افزود: برای تقویت نهاد فکری و اعتقادی خانواده ها و گروه های نوجوان وجوان بایستی تلاش جهادی شود.

 

وی از ارائه خدمات فرهنگی با رویکرد تربیتی وفهم قرآنی به ۲۱۰مددجوی تحت حمایت در شهرستان جویبار خبر داد و گفت: کمیته امداد جنبه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و حمایت های فرهنگی از طریق ارائه خدمات گسترده تربیتی، هنری و ورزشی را نیز به مددجویان ارائه می دهد.

 

نصوری ادامه داد:در راستای توانمندسازی خانواده های تحت حمایت این نهاد برنامه های مختلفی برای کودکان، نوجوانان، جوانان، دانش آموزان، دانشجویان و بزرگسالان تدارک دیده شده که در قالب کانون فرهنگی، تربیتی و آموزشی در طول سال بویژه در فصل تابستان ارائه می شود .

 

وی بیان کرد: آموزش های قرآنی از دوره ابتدایی با نگاه فهم قرآنی آغاز شده و بر همین اساس گروه های شعر و نقاشی در بین کودکان و نوجوانان بر اساس فهم قرآنی شکل گرفته تا با همراهی مربیان امکان تقویت این برنامه ها فراهم شود.

 

کد خبر 1075510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha