لباس فُرم مدارس هیچ تغییری نمی کند

سرپرست آموزش و پرورش شیروان گفت: در سال تحصیلی جاری، رنگ و مدل لباس فرم مدارس هیچ تغییری نمی کند.

«مظفر نادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: به دلیل رعایت حال خانواده ها هیچ گونه تغییری در رنگ و مدل فرم لباس مدارس ایجاد نشده و در شیروان قیمت فرم لباس ۲۵ تا۳۰  درصد کمتر از مصوبات استان تصویب شد.

 

سرپرست  آموزش و پرورش شیروان بیان کرد: با توجه به شرایط سخت فعلی که بسیاری از مشاغل تعطیل شده و تهیه  لباس فرم برای بعضی خانواده ها سخت شده، بنابراین ما باید به کمک هم آمده و مهربانی و مشارکت را سرلوحه کار خود قرار دهیم و مراعات همنوع را بکنیم.

 

نادری، خواستار ساماندهی و نظارت بهتر و دقیق تر در خصوص تولید و توزیع فرم لباس مدارس شد و بر لزوم هماهنگی بیشتر دستگاه های مرتبط تاکید کرد.

 

وی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از شیوع کرونا از دانش آموزان و اولیاء خواست تا از تجمع در تولیدی ها خودداری کنند و تولید کنندگان فرم لباس طی برنامه ای که از سوی سازمان دانش آموزی به مدیران مدارس جهت انعقاد قرارداد معرفی می شوند، به مدارس مراجعه کنند.

 

وی تصریح کرد: قبلا جلسه ساماندهی فرم لباس مدارس با محوریت برنامه ریزی جهت تحویل و نرخ گذاری با حضور سرپرست آموزش و پرورش شهرستان شیروان، نماینده فرمانداری و صنعت و معدن، تولید کنندگان محلی پوشاک، اتحادیه در آموزش و پرورش برگزار شده و تصمیماتی در این راستا اتخاذ شده است.

 

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان همچنین بر نظم و انضباط اداری، رعایت سلسله مراتب اداری، تکریم ارباب رجوع، تبیین برنامه سالانه و وضعیت موجود، استخراج عملکرد ماهانه و پایش کنترل ها تاکید کرد.

 

به گفته نادری در سال تحصیلی گذشته، 30 هزار دانش آموز در 421 آموزشگاه شهری و روستایی شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کردند.

 

 

کد خبر 1075554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha