حجاب عامل تحکیم خانواده وکاهش آسیب های اجتماعی می شود

مرتضوی گفت: با توجه به اینکه عفت باید درفکر نگاه، زینت، حجاب، زبان، چشم، گوش واندام تجلی داشته باشد باید گفت حجاب عامل تحکیم خانواده وکاهش آسیب های اجتماعی می شود.

غلامرضا مرتضوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:  سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده و در آن روز دژخیمان رضاخان مردم معترض به کشف حجاب را درمسجد گوهرشاد به خاک و خون کشیدند.

 

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی افزود: حجاب و عفاف از اموری است که همواره به عنوان یک مانع مهم در برابر دنیای استکبار مطرح بوده و سعی بر از بین بردن این ارزش انسانی و الهی داشتند و امروز نیز با استفاده از ابزار رسانه و فضای مجازی در صدد تضعیف آن هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: همانند سال های گذشته برنامه های مناسبتی این ایام از تاریخ ٢١ لغایت ٢٧ تیرماه در سطح شهرستان سنقروکلیایی اجرا می‌شود. 

 

مرتضوی تصریح کرد: حمایت از گروه ها و انجمن های فعال در حوزه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، برگزاری دوره آموزشی حجاب و عفاف، نشست هم اندیشی در زمينه توسعه فرهنگ عفاف متناسب با علایق جوانان و ارزش های جامعه، تجليل از بانوان محجبه ادارات را از برنامه های این ایام در سطح شهرستان  است.

 

فرماندار سنقروکلیایی  اظهار کرد: برگزاری همایش ویژه بانوان با موضوع عفاف و حجاب با رعایت پروتکل های بهداشتی و توزیع بسته های فرهنگی بهداشتی در سطح شهر از دیگر برنامه های این هفته در سطح شهرستان خواهد بود.

کد خبر 1075584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha