راهکارهای ترویج و استحکام بخشی عفاف و حجاب در جامعه تبیین شود

حجت الاسلام شکریان باتاکید براینکه راهکارهای ترویج و استحکام بخشی عفاف و حجاب باید در جامعه تبیین شود، گفت:متاسفانه با افزایش آسیب‌های اجتماعی به این حوزه هم آسیب‌های جدی وارد شده که باید برای مقابله با آن برنامه ریزی و اراده جدی داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام«ناصر شکریان امیری» امروز(23تیر) در نشست هم اندیشی فعالان عرصه عفاف و حجاب که در اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران برگزارشد با اشاره به بیان روایتی از  پدر بزرگوار آیت الله سیستانی، اظهار کرد:ایشان چهل شب در چهل مسجد برای خدمت به امام زمان (عج) کار می‌کرد، شبی نوری کنار مسجد دید به سمتش حرکت کرد، دید که امام زمان (عج) به خانه ای مشرف شد که صاحب خانه تازه از دار دنیا رفته بود، زنی بود که در دوران رضا شاه هفت سال از خانه بیرون نیامد تا نکند کشف حجاب صورت بگیرد، آنقدر این رفتار مهم بود که ولی خدا به دیدارش آمد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر لزوم رعایت حجاب و عفاف، افزود: امروز رعایت حجاب در جامعه کار سختی است ولی واجب بوده و سنت فاطمه الزهرا (س) است، رفتار و کردار و توجه به حجاب و عفاف مهم است و همه شهدا در وصیت نامه هایشان به رعایت عفاف و حجاب توصیه می کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به نقش خانواده ها در سبک زندگی و تاثیرات مهم آن در حوزه عفاف و حجاب، افزود: موضوع عفاف و حجاب یک مسئله بسیار مهم و ضروری است و نهادینه کردن آن در جامعه نیازمند هم افزایی همه بخش های اجرایی و فرهنگی کشور است.
 

 

 حجت الاسلام شکریان  باتاکید براینکه راهکارهای ترویج و استحکام بخشی عفاف و حجاب باید در جامعه تبیین شود، بیان کرد:متاسفانه با افزایش آسیب‌های اجتماعی به این حوزه هم آسیب‌های جدی وارد شده است که باید برای مقابله با آن برنامه ریزی دقیق ، هدفمند و اراده جدی داشت.

کد خبر 1075654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha