باید از ظرفیت کانون های مساجد  به خوبی استفاده کنیم

عباس آبادی گفت: بهترین مکان برای جذب جوانان به مساجد کانون‌های فرهنگی هنری است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم.

شهرام عباس آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: کانون های فرهنگی هنری بسترخوبی برای مساجد است.

 

مسئول کانون ولی عصر «عج» کنگاور بااشاره به اینکه کانون ها بهترین راهکار برای جذب جوانان و نوجوانان به مسجد است ، افزود: با محوریت والدین در جذب و تربیت کودکان و نوجوانان کانون‌ها  بهترین مراکز فرهنگی و هنری  برای جذب جوانان به مساجد هستند.

 

وی با اشاره به مزیت شرکت در کلاس های کانون فرهنگی هنری مساجد خاطر نشان کرد: از مزیت های کلای ها  علاوه بر کلاس های قرآنی ، کلاس های فرهنگی و هنری را نیز برگزار می کند که همین امر باعث می شود تا نوجوانان و جوانان حضور چشمگیری در فعالیت ها داشته باشند  و در کلاس های قرآنی هم شرکت و در مسجد به فعالیت می‌پردازند.

 

عباس آبادی تصریح کرد: از ابتدای اپیدمی کرونا تا کنون در راستای حفظ سلامت مردم و اعضا اقلام بهداشتی، ماسک و ضد عفونی محلات صورت گرفته و اطلاع رسانی کامل در مورد رعایت پروتکل های بهداشتی و فواید زدن ماسک صحبت شده است.

 

وی اظهار کرد: با توجه به فرامین رهبری در مورد کمک های مو منانه بسته های حمایتی و معیشتی  تهیه و بین نیازمندان  توزیع شده است .

 

مسئول کانون ولی عصر (عج) کنگاور با اشاره به  اجرای طرح ایران قوی  گفت:طرح ایران قوی یک رقابت بسیار سالم بین کانون ها بود که  ما در برنامه های آموزشی ، احکام و قرآنی  فعالیت چشمگیری داشتیم و چند رواق نیز ایجاد کردیم.

 

عباس آبادی بابیان اینکه در فصل تابستان هستیم و باید برنامه هایی برای اوقات فراغت اجرا شود ، افزود:  در حال پیگیری خرید یک سری وسایل ورزشی برای کانون به کمک دهیاری، برگزاری کلاس های قرآن و احکام با حضور روحانی و با توجه به وضعیت کرونا و مشغله کاری نوجوانان ، در حال حاضر کلاس ها بیشتر برای سنین پایین در حال برگزاری است.

کد خبر 1075657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha