جلسات بصیرتی حجاب و عفاف در زنجان برگزار می شود

حجت‌الاسلام احمدی از برگزاری جلسات تبیینی و بصیرتی حجاب و عفاف در هفته حجاب و عفاف خبر داد و گفت: جلسات پرسش و پاسخ با حضور حجت الاسلام دهنوی در زنجان، ابهر و خرمدره برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با تشریح برنامه های هفته حجاب و عفاف در استان اظهار کرد: به همین منظور نمایشگاه های حجاب و عفاف در مجموعه های فرهنگی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام سعید احمدی با اشاره به برنامه های مرتبط با حجاب و عفاف در مساجد استان خاطرنشان کرد: پلاکاردها و تابلوهای مربوط به مقوله حجاب و عفاف در اختیار ادارات قرار گرفته است.

 

وی از برگزاری جلسات تبیینی و بصیرتی حجاب و عفاف به مناسبت این هفته خبر داد و گفت: جلسات ارتباط حجاب با تحکیم خانواده نیز از دیگر برنامه های هفته حجاب و عفاف است که با حضور حجت الاسلام دهنوی در شهرستان های زنجان، ابهر و خرمدره برگزار می شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: در روستاها نیز از طریق روحانی مستقر جلسات فرهنگی و آموزشی عفاف و حجاب برای دختران و دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام احمدی به برنامه کانون‌های فرهنگی و تبلیغی و مؤسسات قرآنی متناسب با این هفته اشاره کرد و گفت: امیدواریم این برنامه‌ها باعث شود تا جامعه هرچه بیشتر با فرهنگ عفاف و حجاب آشنا شود.

 

کد خبر 1075680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha