ساخت و تجهیز بزرگترین اورژانس کشور افتخاری برای مجموعه تامین اجتماعی استان است

برجی گفت: همزمان با هفته تامین اجتماعی، بزرگترین و استانداردترین اورژانس کشور در بیمارستان سبلان تامین اجتماعی فردا با حضور مسئولان افتتاح می شود و ساخت و تجهیز این مجموعه افتخار بزرگی برای همه همکاران این نهاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «قادر برجی» امروز (23 تیرماه) در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری ها و فعالان رسانه ای استان به مناسبت هفته تامین اجتماعی گفت: ارائه خدمات درمانی و انجام تعهدات به بیمه شدگان تامین اجتماعی بخشی از دغدغه این سازمان است که بخش مدیریت درمان در راستای این وظیفه تلاش می کند تا با مجموعه نهادهای درمانی اقدام به خدمت رسانی کند.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: 18 تعهد درمانی برای بیمه شدگان تامین اجتماعی مشخص شده است و بیش از 50 درصد جمعیت استان جزو بیمه شدگان تامین اجتماعی هستند.

 

این مقام مسئول افزود: افزایش خدمات با کیفیت و تامین نیاز تجهیزات و نیروی انسانی از جمله دغدغه های است که در سال های اخیر تلاش کرده ایم تا این امکانات را در مجموعه های درمانی تامین اجتماعی رفع کنیم و در سال جاری با افتخار می توانیم بگوییم که با همت همکاران بیمارستان های تحت پوشش با افزایش زیرساخت های عمرانی و تجهیزات می تواند به بهترین نحو به بیمه شدگان خدمات ارائه دهند.

 

وی اضافه کرد: برای پروژه های عمرانی بیمارستان سبلان تاکنون بیش از 200 میلیارد ریال هزینه اعتبار صرف و در حوزه تجهیزات نیز بیش از 300 میلیارد ریال هزینه تامین شده است.

 

برجی ادامه داد: همزمان با هفته تامین اجتماعی، بزرگترین و استانداردترین اورژانس کشور در بیمارستان سبلان تامین اجتماعی فردا با حضور مسئولان افتتاح می شود و ساخت و تجهیز این مجموعه افتخار بزرگی برای همه همکاران این نهاد است.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اظهار داشت: با افتخار امروز به بخش دیالیز با 11 تخت با مدرن ترین تجهیزات روز دیالیز می توانیم اشاره کنیم و در سایر بخش های نیز خریداری تجهیزات پرتو نگاری، ماموگرافی، سی تی اسکن، او پی جی، ام آر ای و آزمایشگاه با اعتبار 70 میلیارد ریال صورت گرفته است.

 

 برجی تاکید کرد: بازسازی و تامین تجهیزات بیمارستان ارس پارس آباد نیز از دیگر اقدامات عمرانی برای پاسخگویی به نیازهای درمانی در استان است که با اعتبار بیش از 200 میلیارد ریال در حال پیگیری است.

کد خبر 1075682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha