در راه رفاه و عدالت اجتماعی و پیگیری حقوق جامعه هدف تلاش می کنیم

محمدی گفت: ما در راه رفاه و عدالت اجتماعی و پیگیری حقوق جامعه هدف تلاش می کنیم اما گاهی ممکن است به دلیل برخی مشکلات این اقدامات چندان چشمگیر نباشد ولی صادقانه می گویم که نیت و هدف همه همکاران ما در سازمان رفع مشکلات جامعه هدف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، مسابقات ورزشی کارکنان وجامعه هدف بهزیستی استان باحضور ورزشکاران در مجموعه ورزشی شهید یاری افتتاح شد.

 

فرحناز محمدی امروز درمراسم افتتاخیه مسابقات ورزشی کارکنان وجامعه هدف بهزیستی استان گفت:خدمات بهزیستی آنچنان گسترده است که شاید نتوان آن را در یک شعار، پوستر و یا طرح گنجاند اما شعار امسال هفته بهزیستی در واقع تجمیعی است از اقدامات سازمان در چند سال اخیر است.

 

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه  افزود:  چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی از ۲۱ تا ۲۷ تیرماه و با شعار "بهزیستی در گام دوم؛ شفافیت، تحول خدمت و ارتقای سلامت اجتماعی در خانواده"  نامگذاری شده است.

 

وی تصریح کرد:پیمودن جاده موفقیت فقط با کار و تلاش مداوم نیست و فعالیتهای ورزشی و تفریحی که زمینه ساز روح سالم و با نشاط در انسان هست نیز لازمه زندگی و سلامت فرد و جامعه است.

 

گفتنی است ،مسئولان، کارکنان و جمعی از مددجویان اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه روز سه‌شنبه ۲۲ تیرماه به مناسبت آغاز هفته بهزیستی با حضور در گلزار شهدای باغ فردوس، با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

کد خبر 1075711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha