دیداری صمیمی بعد از ۲۵ سال با نخستین امام جمعه شهرستان کهگیلویه

مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهرستان چرام با سفر به شهر مشهد مقدس، با نخستین امام جمعه شهر دهدشت دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «عبدالرحیم عبودی»، مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد و حجت الاسلام «سید نورالله افشار» امام جمعه شهرستان چرام طی سفری به شهر مشهد مقدس با نخستین امام جمعه شهر دهدشت ملاقات و دیدار کردند.

 
این دیدار بعد از ۲۵ سال و در یک فضای صمیمی برگزار شد و حجت الاسلام «حسین شرعی» به نیکی از مردم دهدشت یاد کرده و خاطرات آن روزها را که در بحبوبه جنگ و کمبود امکانات اما عشق و علاقه مردم به امام (ره) و کشور جود داشت مرور کردند.
 
 
سابقه برگزاری نماز جمعه در شهر دهدشت مر کز شهرستان کهگیلویه به سال ۶۱ برمی‌گردد و حجت‌ الاسلام شرعی به عنوان نخستین امام جمعه در دهدشت مستقر شد و به مدت ۱۶ سال نماز را با توجه به نبود مصلی و شرایط سخت برگزاری آن اقامه کرد.
 
 
حجت الاسلام عبودی و دکتر افشار در این دیدار از زحمات و تلاش های خالصانه حاج آقا شرعی برای مردم دهدشت و کهگیلویه تقدیر و تشکر کردند و برای وی آرزوی طول عمر با عزت و سلامتی کردند.

 

کد خبر 1075733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha