پروژه های قابل توجهی در دوره پنجم مدیریت شهری انجام شده است

کلائی گفت:امروزه از حجم پروژه های قابل توجهی که در حوزه حمل و نقل انجام شده است مورد تعجب قرار گرفتم، مایه تعجب است که این حجم از پروژه در این دوره در بخش عمران و حمل و نقل به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدرضا کلائی» امرئز(۲۳ تیر) در آیین افتتاحیه پارکینگ پرستار که با حضور فرماندار مشهد و جمعی از اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: بنده فکر می‌کنم که امروز روز محاسبه است و اعمال خود را محاسبه خواهیم کرد تا ببینیم در کجا اشتباهی از ما سر زده و مواردی که ناشی از اخلاق نادرست ما بوده را اصلاح کنیم.

 

شهردار مشهد افزود:امروزه از حجم پروژه های قابل توجهی که در حوزه حمل و نقل انجام شده است مورد تعجب قرار گرفتم، مایه تعجب است که این حجم از پروژه در این دوره در بخش عمران و حمل و نقل به بهره برداری رسیده است.

 

وی با بیان اینکه هرچه در زمینه عمران و حمل و نقل خدمت رسانی انجام شود، باز هم نیاز بیشتری احساس می شود، تاکید کرد: این پروژه زمینه ساز ایجاد پارکینگ های بیشتر در سطح شهر و منطقه خواهد شد.

 

کلائی بیان کرد: پارکینگ پرستار مطالبه چندین ساله مردم بود، بیمارستان شرق شهر مشهد در قلعه ساختمان هم نیز ۲۰ سال است جزء مطالبات برآورده نشده مردم است.

 

شهردار مشهد عنوان کرد: در حال حاضر این امکان فراهم شده از ۱۶۰ هکتار دریافتی ۱۸ هکتار را برای پروژه‌ های درمانی مصوب کنیم، این درخواست دکتر بحرینی نیز هست و امیدوارم شورا هم آن را تصویب کند، امام رضا(ع)، صاحب این شهر است و او دوست دارد مردم این شهر خوش باشند.

کد خبر 1075784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha