همه باید در راستای شناساندن واقعه غدیر تلاش کنند

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه همه باید در راستای شناساندن واقعه غدیر تلاش کنند، گفت: علما، اساتید حوزه و دانشگاه، نویسندگان و اصحاب قلم و رسانه در این راستا وظیفه سنگینی بردوش دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام «کاظم حافظ نیا» امروز (چهارشنبه، ۲۳ تیر) در جلسه ستاد شئون فرهنگی مناسبت های مذهبی که در محل اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد با تبریک فرا رسیدن دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم،اظهارکرد: غدیر روز انسانیت و عصاره و چکیده رسالت انبیای الهی است.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه در روز غدیر پیامبر گرامی اسلام از طرف پروردگار متعال حضرت علی(ع) را به عنوان جانشین و ولی خود به مردم معرفی کرد، افزود: واقعه غدیر از مهم‌ترین وقایع تاریخ اسلام است.

 

وی غدیر را روز جشن برای همه بشریت دانست و تصریح کرد: جشن های دهه امامت و ولایت و عید غدیرخم مربوط به همه مسلمانان و انسان های آزادیخواه دنیا است.

 

حجت الاسلام حافظ نیا به اهمیت و جایگاه واقعه غدیر اشاره کرد و گفت: این واقعه آنچنان اهمیت دارد که وظیفه ما را سنگین می کند و باید برنامه ها و جشن هایی بنا بر اهمیت آن با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی در آستارا برگزار شود.

 

امام جمعه بندر آستارا با تاکید بر اینکه همه باید در راستای شناساندن واقعه غدیر تلاش کنند، افزود: علما، اساتید حوزه و دانشگاه، نویسندگان و اصحاب قلم و رسانه در این راستا وظیفه سنگینی بر دوش دارند.

 

حجت الاسلام حافظ نیا در پایان از دستگاه های اداری خواست علاوه بر تزئین سر در ادارات و فضای عمومی شهرهای آستارا و لوندویل، با عوامل برنامه های دهه امامت و ولایت همکاری لازم را داشته و فعالان فضای مجازی و خبرنگاران نیز پیام غدیر را در شبکه های اجتماعی تبیین و تشریح کنند.

کد خبر 1075788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha