۴ مسجد آستارا مرکز تزریق واکسن کرونا به شهروندان شدند

مهدوی گفت: ۴ مسجد شهرستان آستارا مرکز تزریق واکسن کرونا به شهروندان شدند.

«جمشید مهدوی» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندر آستارا گفت: همواره مساجد شهرستان آستارا و هیئت امناء و خادمین این اماکن مقدس و امامزادگان ابراهیم و ابراهیم و قاسم(ع) در تنگناها در خدمت مردم بوده و هستند.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا افزود: در ایام شیوع کرونا همه شاهد بودند که مساجد و متولیان آن با تولید ماسک و تهیه و توزیع بسته های معیشتی و ضدعفونی محلات به صورت گسترده در خدمت آحاد جامعه بودند و صحنه های زیبایی از کمک به همنوع را خلق کردند.

 

وی با اشاره به اینکه در آخرین همراهی ستاد مبارزه با کرونا؛  ۴ مسجد جهت همکاری در تزریق واکسن کرونا به شبکه بهداشت و درمان آستارا معرفی شدند، تصریح کرد: از امروز(چهارشنبه، ۲۳ تیر) عوامل اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در مساجد مستقر و تزریق واکسن به شهروندان آغاز شده است.

 

مهدوی با بیان اینکه در مساجد حضرت محمد رسول الله(ص) و فاطمه زهرا(س) شهر لوندویل تزریق واکسن به شهروندان آستارایی آغاز شده است، گفت: در روزهای آینده در مسجد صاحب الزمان(عج) و امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) نیز عوامل اجرای طرح واکسیانسیون کرونا مستقر و تزریق واکسن به شهروندان را انجام می دهند.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا ادامه داد: این مراکز در صورت نیاز شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا تا پایان طرح تزریق واکسن به همه شهروندان فعال خواهند بود.

 

مهدوی خاطرنشان کرد: خادمان و اعضای هیئت امنای مساجد با تامین امکانات و وسایل موجود، با تیم واکسیناسیون به خوبی همکاری دارند.

کد خبر 1075808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha