فرمانداران به آموزش و پرورش توجه ویژه داشته باشند

خوش خبر با بیان اینکه فرمانداران در تخصیص اعتبارات به آموزش و پرورش نگاه ویژه و خاصی داشته باشند، گفت: مدیران در دوران پساکرونا اعزام مشاور به مدارس برای دانش آموزان را جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ناصر خوش خبر» امروز(23 تیر) در جلسه شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه مسئولان امر آموزش در استان تلاش کنند تا هیچ دانش آموزی از تحصیل باز نماند، افزود: یکی از راههای جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان، ارائه خدمات مشاوره ای مستمر به آنها است که در این راستا باید خدمات مشاوره ای در مدارس افزایش پیدا کنند.

 

وی با بیان اینکه موضوع مشاوره باید در تمامی مقاطع تحصیلی اهمیت داشته باشد، افزود: با توجه به شرایط پساکرونا که شرایط روحی دانش آموزان را تحت تاثیر قرار داده است، باید تلاش شود تا با اقدامات مشاوره ای برخی عادت ها و رفتارهایی که در زمان کرونا داشتیم تغییر کند.

 

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر ورودی و خروجی نیروی انسانی در آموزش و پرورش با هم همخوانی ندارد،گفت: تناسب بین ورودی و خروجی نیروی انسانی در آموزش و پرورش مورد انتظار است.

 

خوش خبر با تاکید بر اینکه باید تلاش شود تا ادامه تحصیل فرزندان ما با مشکل مواجه نشود، اظهارداشت: هیچ دختر و پسری نباشد در خراسان جنوبی از تحصیل باز بماند.

 

وی پروژه مهر را یک پروژه ملی عنوان کرد و گفت: این پروژه امسال شهرستان نهبندان در دستورکار قرار گرفته است.

 

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی در مورد اجرای ماده 16 قانون شوراهای آموزش و پرورش، گفت: این موضوع نیاز به بررسی بیشتر دارد و باید در جلسه ای با حضور معاون عمرانی استاندار و شهرداری و دیگر دستگاههای متولی تصمیم گیری و نتایج آن برای تصویب به جلسه آینده این شورا اعلام شود.

 

خوش خبر در پایان تاکید کرد: فرمانداران در تخصیص اعتبارات به آموزش و پرورش نگاه ویژه و خاصی داشته باشند.

 

 

کد خبر 1075817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha