نیازمندان مهمان سفره «اطعام غدیر» می شوند

حجت الاسلام حبیبی گفت: به مناسبت عید غدیر تعدادی از نیازمندان آستارایی مهمان سفره«اطعام غدیر» می شوند.

حجت الاسلام «محمد مهدی حبیبی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: هیئت امنای مساجد و اماکن مذهبی آستارا آماده برگزاری برنامه ها و جشن های دهه امامت و ولایت با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی هستند.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا از برگزاری دعای عرفه، نماز عید قربان و عید غدیر خم در این شهرستان خبر داد و افزود: برنامه های اعلام شده در صورت موافقت ستاد مقابله با کرونا شهرستان آستارا اجرا می شود.

 

وی با بیان اینکه در دهه امامت و ولایت از سادات شاغل در ادارات و نهادها تجلیل می شود، تصریح کرد: سخنرانی روحانیون در مساجد، برگزاری منابر مجازی،خطبه خوانی غدیر، پخش مولودی خوانی از مناره های مساجد و برگزاری مسابقه دلنوشته و نقاشی با موضوع غدیر از برنامه های مهم دهه امامت و ولایت در آستارا است.

 

حجت الاسلام حبیبی با اشاره به اینکه به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید غدیر، معابر، میادین، مساجد و سردرب ادارات آذین بندی و تزیین می شود، گفت: به مناسبت عید غدیر کاروان خودرویی دهه ولایت با مشارکت هیئت رزمندگان و اقشار مختلف مردم در شهر آستارا راه اندازی می شود.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا از اطعام نیازمندان این شهرستان در قالب برنامه ای با عنوان«اطعام غدیر» با مشارکت شورای هیئات مذهبی، ادارات و اقشار مختلف مردم خبر داد و خاطرنشان کرد: دستگاه های اداری در برگزاری برنامه های دهه امامت و ولایت همکاری لازم را با متولیان امر داشته باشند.

کد خبر 1075830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha