مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای نیروی انتظامی در شهر کهنوج برگزار شد 

امروز طی مراسمی با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم پیکر مطهر شهیدان سرگرد ناصر بشنام، سروان نظام تاجیک و ستوان دوم مسلم بناوند از ماموران انتظامی شهرستان کهنوج تشییع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز طی مراسمی با حضور مسئولین و مردم قدرشناس پیکر مطهر شهیدان سرگرد ناصر بشنام، سروان نظام تاجیک و ستوان دوم مسلم بناوند از ماموران انتظامی شهرستان کهنوج تشییع شد.


مراسم تشییع پیکر مطهر این شهیدان با توجه به شرایط کرونایی به صورت خودرویی و با رعایت پروتکل های بهداشتی از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی کهنوج آغاز شده و به سمت گلزار شهدای این شهر ادامه یافت.


و پس از تشییع پیکر مطهر شهید ستوان دوم مسلم بناوند در گلزار شهدای شهر کهنوج به خاک سپرده شده و پیکر مطهر شهید سرگرد ناصر بشنام نیز در گلزار شهدای شهرستان فاریاب و پیکر مطهر شهید سروان نظام تاجیک در منطقه رودخانه از توابع بخش رودان به خاک سپرده می شود.


شایان ذکر است؛ روز گذشته ۳ تن از نیروهای خدوم انتظامی شهرستان کهنوج در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر در منطقه حسین آباد کهنوج به شهادت رسیدند و عامل اصلی شهادت ماموران انتظامی به هلاکت رسید. 

کد خبر 1075895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha