عدم مدیریت صحیح یکی از مشکلات واحدهای تولیدی است

جرجانی با بیان اینکه ۸ هزار و ۸۲۴ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در سال گذشته به واحدها پرداخت شد، گفت: عدم مدیریت صحیح یکی از مهمترین مشکلات واحدهای تولیدی استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «عباس جرجانی» امروز (۲۴ تیر) در ستاد توسعه خاوران اظهار کرد: پرداخت تسهیلات رونق به واحدهای تولیدی از سال ۹۵ تا ۹۹ در استان مبلغ ۱۰ هزار و ۷۹۱ میلیارد ریال بوده است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در سال ۹۹ جذب تسهیلات با رشد سه برابری مواجه شد و در مجموع ۸ هزار و ۸۲۴ میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع مختلف رونق تولید و تبصره ۱۸  پرداخت شد.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۵۳۷ واحد صنعتی در استان وجود دارد، افزود: از این تعداد واحد صنعتی ۵۰۸ واحد کوچک، ۱۸ واحد متوسط و ۱۱ واحد صنعتی بزرگ هستند.

 

جرجانی با اشاره به اجرای طرح عارضه یابی واحدهای تولیدی و صنعتی استان، تصریح کرد: متاسفانه عدم مدیریت صحیح یکی از مهمترین مشکلاتی است که در برخی واحدهای تولیدی استان شاهد آن هستیم.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: کلیه نواحی و شهرک های صنعتی استان شامل معافیت مالیاتی می شوند اما مدیران باید دفاتر مالیاتی دقیقی داشته باشند.

کد خبر 1075966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha