تزریق نخستین واکسن ایرانی «کوو برکت»  به  امام جمعه آران و بیدگل

رئیس شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل از تزریق نخستین دوز واکسن ایرانی کووبرکت در منطقه آران و بیدگل به امام جمعه این شهر خبر داد.

دکتر اعظم باقری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: نخستین دوز واکسن ایرانی کوو برکت در منطقه آران و بیدگل به امام جمعه این شهر تزریق شد.

 

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان آران وبیدگل افزود: پس از اعلام تزریق واکسن به گروه های سنی، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه شهرستان آران و بیدگل با حضور در مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید رجایی نخستین دوز واکسن ایرانی کووبرکت در منطقه را تزریق کرد.

امام جمعه آران و بیدگل هم در حاشیه تزریق واکسن کووبرکت گفت: علاوه بر اصرار به استفاده از واکسن ایرانی، تأکید داشتم که دریافت واکسن در  نوبت طبیعی خود انجام شود که امروز بحمدالله افراد بالای ۶۸ سال و هم‌سن بنده، واکسن را دریافت کرده‌اند.

 

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی خاطرنشان کردند: علیرغم وجود واکسن خارجی در این مرکز تزریق، واکسن ایرانی را اولویت خود دانستم چرا که باید این افتخار ملی را پاس بداریم.

 

.ی افزود: باید به واکسن ایرانی احترام بگذاریم و از همه دانشمندان جوان، پر تلاش و فعال در تولید این واکسن و سایر عوامل بهداشت ودرمان که بی وقفه فداکاری می کنند تشکر می کنم./

کد خبر 1075983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha