امدادرسانی عوامل امدادی به آسیب دیدگان تصادف در آستارا

غلامی با اشاره به امدادرسانی عوامل امدادی جمعیت هلال احمر به مصدومین حادثه برخورد سواری خودروی پراید با یک دستگاه سواری ال ۹۰ گفت: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر پس از انجام اقدامات اولیه امدادی، مصدومین را به مراکز درمانی منتقل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان،«سیاوش غلامی» عصر امروز(پنجشنبه، ۲۴تیر) در جمع خبرنگاران اظهارکرد: بر اثر برخورد یک دستگاه سواری خودروی پراید با یک دستگاه سواری ال ۹۰ در محور اردبیل به آستارا منطقه بهارستان هفت نفر مصدوم شدند.

 



مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: در ساعت ۵ صبح روز جاری، گزارشی مبنی بر برخورد یک دستگاه سواری خودروی پراید با یک دستگاه سواری ال ۹۰ در محور اردبیل به آستارا منطقه بهارستان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان اطلاع داده شد.

 



غلامی با اشاره به اعزام عوامل امدادی به محل وقوع حادثه افزود: پس از دریافت گزارش حادثه بلافاصله عوامل امدادی جمعیت هلال احمر به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

 


وی با اشاره به اینکه عوامل امدادی جمعیت هلال احمر پس از انجام اقدامات اولیه امدادی، ۲ مصدوم را به مراکز درمانی انتقال دادند، اعلام کرد: مردم برای گزارش حوادث می توانند به صورت شبانه روزی با تلفن ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر تماس بگیرند.

کد خبر 1075994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha