۳۶ کیلومتر از پروژه بزرگراه محور بجنورد به جنگل گلستان افتتاح شد

امروز با حضور رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به صورت ویدیو کنفرانس ۳۶کیلومتر از پروژه بزرگراه محور بجنورد به جنگل گلستان در قالب طرح ملی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی امروز پنج‌شنبه در این آیین گفت: با بهره برداری از ۳۶ کیلومتر از این محور، اکنون بیش از ۹۰ درصد از بزرگراه به صورت چهار خطه زیربار ترافیک است.

 


"قاسم قاسمی" اظهار داشت: برای این طول از پروژه راهسازی ۲۳۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

 


وی افزود: امروز ۲۳ کیلومتر از کنار گذر شمالی بجنورد، چهار کیلومتر در محدوده روستای رباط قره بیل، ۶ کیلومتر در محدوده روستای تاتار تا بدرانلو و سه کیلومتر تبادل غربی گنارگذر شمالی بجنورد افتتاح شد.

 

 

 مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: محور بجنورد-جنگل گلستان یکی از محورهای مهم و پرترافیک است.

 


اجرای پروژه بجنورد-سنخواست هم از دیگر پروژه‌های امروز بود که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی در این باره گفت: این پروژه به طول ۴۰ کیلومتر توسط قرارگاه خاتم الانبیا انجام می شود.

 


"غلامرضا هوایی" با اشاره به اینکه این پروژه در چهار قطعه اجرا می شود، افزود: امسال ۴۸ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافته است.

 


وی افزود: پروژه بجنورد-سنخواست- میامی پروژه مهم و مورد انتظار مردم است که سال قبل تفاهمنامه میان استانداری و قرارگاه خاتم الانبیا منعقد و مقرر شد  این قرارگاه این پروژه را اجرا کند.

 


وی اظهار داشت: با تلاش های انجام شده تامین ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار مورد موافقت قرار گرفته و در بخش اول، ۴۸ میلیارد تومان تامین شده است.

 


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: تلاش داریم تا این پروژه ۴۰ کیلومتری طی دو سال آتی تکمیل شود.

 

 

کد خبر 1075996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha