سالن ورزشی ۶ هزار نفره شیراز نقش موثری در انجام ورزش های سالنی دارد

رحیمی گفت: افتتاح سالن ورزشی ۶ هزار نفره شیراز نقش موثری در انجام ورزش های سالنی در فارس به عنوان قطب خدمات رسانی به منطقه جنوب کشور دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (پنج شنبه 24 تیر) در آئین بهره‌ برداری ویدئوکنفرانسی از سالن ورزشی ۶ هزار نفره شیراز با دستور رئیس‌ جمهوری گفت: افتتاح این سالن ورزشی نقش موثری در انجام ورزش های سالنی در فارس به عنوان قطب خدمات رسانی به منطقه جنوب کشور دارد.

استاندار فارس افزود: این سالن ورزشی درز زمینی به مساحت ۱۶ هزار متر و زیربنای ۱۹ هزار مترمربع به بهره برداری رسیده و تاکنون ۸۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

وی اضافه کرد: با محاسبات روزريال هزینه اختصاص یافته به این پروژه قیمت بسیار بالاتری خواهد داشت و در حال حاضر فاز یک این سالن افتتاح شد و برای زمین مورد نیاز سایر نیازمندی های پروژه مانند پارکینگ و ... قراردادهای لازم منعقد شده و در آینده نزدیک احداث خواهد شد.

رحیمی با اشاره به انجام افتتاح های دیگر امروز عنوان کرد: در مراسم امروز با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور علاوه بر افتتاح سالن ۶ هزار نفره، ۱۲ پروژه به صورت هم زمان افتتاح شد که شامل ۲ زمین چمن بزرگ، هشت زمین چمن کوچک و سالن های دیگری در شیراز و سایر شهرستان های استان فارس است.

استاندار فارس تصریح کرد: سرانه ورزشی سر باز و سر پوشیده فارس در هشت سال گذشته افزایش 2 برابری داشته است اما هنوز به استانداردهای لازم در زمینه سرانه ورزشی نرسیده ایم.

کد خبر 1076008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha