شهید «حاجی بابایی» معلم اخلاق و یک فرمانده بی نظیر بود

حجت الاسلام علیی گفت: شهید سردار «علیرضا حاجی بابایی» معلم اخلاق بود و با رفتار حسنه خود عشق به خدا را در جبهه‌های‏‎ ‎‏دفاع از اسلام به نمایش گذاشت.

حجت‌الاسلام «حسین علیی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان  به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت سردار «علیرضا حاجی‌بابایی»، شهید شاخص استان همدان در سال ۱۴۰۰ گفت: ۲۴ تیر ماه یادآور رشادت، ایستادگی و مقاومت مردانی شجاع همچون سردار شهید «علیرضا حاجی بابایی» است که مجاهدانه در جبهه حق علیه باطل به مقابله با دشمن متجاوز پرداختند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: شهید «علیرضا حاجی بابایی»، معلم اخلاق و از رزمندگان مومن، انقلابی و دلاور بود که عشق به خدا را در جبهه‌های حق علیه باطل‏‎ ‎‏دفاع از اسلام با عمل خود معنا کرد.

 

وی با بیان اینکه خانواده شهیدان حاجی بابایی در دفاع مقدس حضوری پر رنگ داشتند و با تقدیم چندین شهید از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب دفاع و صیانت کردند گفت: شهید "علیرضا حاجی بابایی" از فرماندهان توانمند دفاع مقدس در لشکر انصارالحسین (ع) استان همدان در هشت سال دفاع مقدس بود.

 

وی ادامه داد: ‏به فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی «اسلام در کشور ما می‌رفت تا به تباهی کشیده شود که با خون‏‎ ‎‏ حیات خود را باز یافت» و امروز آنچه به دست آورده‌ایم حاصل خون شهدایی همچون شهید «حاجی‌بابایی» است که همچنان ستارگانی پُرفروغ، الهام بخش و راهنمای نسل‌های جدید هستند.

 

 شهید علیرضا حاجی بابایی در ۲۳ رمضان  (۲۴ تیرماه ۱۳۶۱) با سمت مسئول محور عملیاتی سرپل ذهاب با قلبی آکنده از عشق به شهادت و حضور در کنار دیگر یاران شهیدش مقارن با شب‌های قدر و ایام شهادت سرور مظلومان عالم حضرت امیرالمومنین علی (ع) و در جریان عملیات رمضان در منطقه جنوب شرق بصره مورد اصابت گلوله‌های پدافند ضد هوایی قرار گرفت و به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

 

 استان همدان بیش از هشت هزار شهید تقدیم این انقلاب کرده است.

کد خبر 1076025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha