خارج شدن  شهرستان‌های بهمئی و مارگون از محرومیت

تفاهم‌نامه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد با استانداری کهگیلویه و بویراحمد منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، تفاهم‌نامه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد و استانداری این استان امروز ( 24 تیر ماه) منعقد شد.

 

این تفاهم‌نامه با حضور میثم نعمتی عضو هیئت مدیره بنیاد احسان و مسئول قرارگاه جهادی و خدمات رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ساختمان دولت استانداری منعقد شد.

 

کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانداران بهمئی و مارگون و شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در این نشست حضور داشتند.
 

 

«حسین کلانتری» در این دیدار با تاکید بر اینکه همراهی مردم عامل مهم موفقیت در پیشبرد امور است، گفت: باید در مسیرهایی گام برداریم که زمینه توانمندسازی، توسعه و پیشرفت مردم فراهم شود.
 

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتخاب دو شهرستان بهمئی و مارگون به عنوان پایلوت محرومیت زدایی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، اظهار کرد: در راستای توسعه فرهنگ کار و توانمندسازی مردم باید تلاش کرد و این مهم نیازمند همت جهادی است.
 

 

وی از زحمات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تقدیر کرد و افزود: سازمان اجرایی فرمان امام (ره) در سطح کشور کارهای بزرگی انجام داده و در این استان نیز اقدامات مطلوبی اجرایی شد.
 

 

کلانتری یادآور شد: انتظار می‌رود با همراهی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گام‌های بلندی در راستای رونق تولید و اشتغال در مناطق پایلوت محرومیت زدایی برداشته شود.
 

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: به طور قطع با اشراف معاون عمرانی استاندار و همت فرمانداران، مدیران اجرایی و رئیس سازمان مدیریت استان اقدامات موثری در این خصوص عملیاتی می‌شود.
 

وی با تاکید بر اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، گفت: دولت‌ها متعلق به نظام است و همه تلاش‌ها برای رفع مشکلات مردم صورت می‌گیرد.
 

«شایان نادری» هم در این زمینه گفت: این تفاهم نامه بین بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) قرارگاه جهادی و خدمات رسانی ستاد اجرایی و استانداری کهگیلویه و بویراحمد به منظور توانمندسازی افراد آسیب پذیر در سطح مناطق محروم و کم برخوردار استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان مارگون منعقد شده است.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: عدالت آموزشی، سبک زندگی، اشتغال زایی، کشاورزی و دامپروری، صنعت و معدن، عمران و آب از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است.

 

طراحی و پیاده‌سازی نقشه پیشرفت و خدمت شهرستان‌های هدف مارگون و بهمئی در سه بازه کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت انجام می‌گیرد.
 

گفتنی است تفاهم نامه‌ای بین استانداری کهگیلویه و بویراحمد و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه پیشرفت منطقه‌ای دو شهرستان مارگون و بهمئی در حوزه‌های راه، آبرسانی و آموزش منعقد شد. لازم به ذکر است که این ۲ شهرستان به عنوان پایلوت محرومیت زدایی در استان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) انتخاب شدند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
کد خبر 1076035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha