برگزاری ۵۵ برنامه شاخص به مناسبت هفته عفاف و حجاب در گلستان

میرعرب گفت: ۵۵ برنامه شاخص در قالب ۴۰۰ برنامه در هفته عفاف و حجاب توسط بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گلستان برگزار می شود.

«شاهده سادات میرعرب» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در هفته عفاف و حجاب قرار داریم و این هفته به دلیل مناسب ازدواج نورانی دو گوهر گران بهای اهل البیت (علیه السلام) امام علی (علیه السلام) و حضرت زهرا (سلام الله علیها) نامگذاری شده است.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه شعار محوری این هفته «حیا و عفت متقابل زن و مردم» است، ادامه داد: عفاف و حجاب دو اصل جدا ناپذیر جامعه اسلامی است و اگر  یکی مقید ودیگری بی قید باشد جامعه به سمت کمال اجتماعی نمی رود.

 

میرعرب بیان کرد: یکی از تاکیدات ما این است که عفاف و حجاب باید  توسط مردان و پسران و دختران و زنان جامعه مورد توجه قرار گیرد تا در خانواده ها نهادینه شود.

 

وی افزود: در این راستا در گفتمان محوری عفاف و حجاب موضوع عفت و حجاب متقابل را مورد توجه قرار دادیم و پویش «نجابت ایرانی» را برگزار می کنیم.

 

این مقام مسئول به هدف از برگزاری برنامه عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب اجتماعی و افزایش مردان غیرتمند، کاهش بدحجابی و تقویت اعتماد به نفس از اولویت های های ما در برگزاری برنامه های عفاف و حجاب به شمار می رود.

 

میرعرب افزود: 55 برنامه شاخص در قالب  400 برنامه در هفته عفاف و حجاب توسط بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گلستان برگزار می شود.

 

وی افزود: اهم این برنامه ها شامل نشست تخصصی عفاف و حجاب در فضای حقیقی و مجازی، برگزاری جشن های ازدواج حضرت علی (علیه السلام) و فاطمه (سلام الله علیها) در شهرستان ها، برگزاری جشن ازدواح برای زوج های محروم و تهیه جهیزیه برای آنان، برگزاری کرسی آزاد اندیشی، برگزاری یادواره  شهدای گوهرشاد، تهیه مستند از متحول شدگان، راه اندازی ایستگاه قومیتی عفاف و حجاب و تجلیل از بانوان موفق در عرصه عفاف و حجاب در بستر فضای مجازی و حقیقی با رعایت پروتکل های بهداشتی است.

 

کد خبر 1076092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha