۲۵ درصد از افراد بالای ۷۰ سال  در خوزستان هنوز جهت دریافت واکسن کرونا مراجعه نکرده‌اند

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه تاکنون ۲۵ درصد از افراد بالای ۷۰ سال خوزستانی برای دریافت واکسن کرونا مراجعه نکرده اند گفت: باید تلاش کنیم تا یک ماه آینده جامعه هدف ما کاملا واکسینه شود؛ با این اقدام به خودی خود شاهد کاهش ابتلا و مرگ خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» امروز (جمعه 25 تیر) در هفتادمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: جلوگیری از شیوع ویروس کرونای دلتا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و همه باید برای عدم شیوع گسترده این ویروس تلاش کنند.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه اطلاع رسانی برای واکسیناسیون از اهمیت بالایی برخوردار است افزود: همانگونه که گزارش داده شد تاکنون 25 درصد از جمعیت بالای 70 سال خوزستانی جهت دریافت واکسن کرونا به مراکز درمانی مراجعه نکرده اند که باید فرمانداران و شهرداران با اطلاع رسانی گسترده در این جهت تلاش کنند.

 

وی بر ضرورت تقسیم کار برای جلوگیری از شیوع کرونا دلتا تاکید کرد و ادامه داد: مرزهای استان عملا بسته هستند و موارد مشکوک در مرز قرنطینه یا به کشور خود بازگردانده می شوند؛ بر اساس گزارشات شیوع کرونای دلتا از مرزهای شرقی کشور بوده است.

 

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه تاکنون در مورد برگزاری اربعین حسینی تصمیمی گرفته نشده است اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا یک ماه آینده جامعه هدف ما کاملا واکسن های خود را دریافت کنند، با این اقدام به خودی خود شاهد کاهش ابتلا و مرگ خواهیم بود.

 

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه آغاز فصل تحصیلی نزدیک است باید تلاش کنیم هر چه سریع تر واکسیناسیون معلمان آغاز شود. 

 

کد خبر 1076095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha