تلاش شبانه روزی برای کاهش مشکلات مردم اولویت دولت جدید باشد

حجت الاسلام حافظ نیا گفت: مبارزه با بیماری کووید ۱۹، تلاش شبانه روزی برای کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید از اولویت های دولت جدید باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام «کاظم حافظ ‌نیا» در خطبه های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان به سالروز تاسیس سازمان تامین اجتماعی و هفته بهزییستی اشاره کرد و افزود: خیرین و افرادی که توانایی مالی خوبی دارند مراکز خیریه و بهزیستی را دریابند و به کمک افرادی که تحت پوشش این مراکز هستند، بشتابند.

 

امام جمعه بندر آستارا با اشاره به ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان، تصریح کرد: ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس یک نهاد انقلابی است.

 

وی با بیان اینکه شورای نگهبان یک نوع صافی برای جلوگیری از ورود افراد ناصالح و ناکارآمد به بدنه نظام است، تصریح کرد: هر تصمیمی که در شورای نگهبان گرفته می‌شود قانونی و لازم ‌الاجرا است.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با اشاره به اینکه امروز شورای نگهبان آماج حملات دشمنان خارجی و مزدوران خارجی قرار گرفته است، گفت: این نشان دهنده اثرگذاری شورای نگهبان در بدنه انقلاب و نظام است.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا به ۲۷ تیرماه سالروز تاسیس نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی نهاد انقلابی است و انتظار ما از نیروهای این مجموعه این است که در برخورد با مسافد اخلاقی و معضلات اجتماعی همچون بدحجابی و بی ‌حجابی با قدرت بیشتر ورود کنند.

 

وی با اشاره به اینکه مبارزه با بیماری کووید ۱۹، تلاش شبانه روزی برای کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید از اولویت های دولت جدید باشد، اظهارکرد: رییس جمهور جدید و کابینه اش عقب ماندگی های خواسته یا ناخواسته دولت دوازدهم را پیگیری و آنها را برطرف کنند.

 

حجت الاسلام حافظ نیا از برگزاری دعای پرفیض عرفه در محوطه مزار شهدای گمنام شهرستان آستارا خبر داد و افزود: نماز عید قربان در محوطه مسجد محمد رسول الله (ص) اقامه می شود.

 

امام جمعه بندر آستارا خواستار تذکر و برخورد با مسافران مردی که پوشش اسلامی را رعایت نمی کنند توسط نیروهای انتظامی شد.

کد خبر 1076142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha