محرومیت‌زدایی و ارتقای فرهنگی اولویت کاری منتخبین مردم  قرار بگیرد

سردار سید صادق حسینی گفت: دفاع و امنیت، محرومیت‌زدایی، و ارتقای فرهنگی و اجتماعی از مهمترین اهدافی است که باید در الویت همه منتخبین مردم  قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، در دیدار جمعی از نمایندگان استان کردستان در  مجلس شورای اسلامی اسلامی از فعالیت‌های نمایندگان در ارائه خدمت‌ به مردم و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برای تداوم رفع مشکلات آنها تقدیر کرد و گفت: خدمت صادقانه به مردم باید مورد توجه نمایندگان قرار گیرد.

 

 

وی گفت: دفاع و امنیت، محرومیت‌زدایی، و ارتقای فرهنگی و اجتماعی از مهمترین اهدافی است که باید در اولویت همه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باشد.

 

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطر نشان کرد: لازمه تربیت دولت، مجلس و نماینده انقلابی بهره‌مندی از خون شهدا و امامین انقلاب است و نمایندگان باید با خدمت‌رسانی به مردم رسالت خود را در تحقق مجلسی انقلابی یاری دهند.

 

 

سردار حسینی با بیان اینکه انتخاب مدیران توانمند، سالم و انقلابی و هوشمند منجر به ایجاد انگیزه و امید در مردم و سرعت گرفتن قطار پیشرفت کشور خواهد شد، عنوان کرد: با داشتن افقی روشن برای آینده روشن باید به جلو پیش رفت و با داشتن طرح‌های اجرایی عملیاتی در دولت آینده با نظارت بیشتر وارد عمل شویم.

 

 

شدت نظارت میدانی برای رفع مشکلات مردم

 

علیرضا زندیان نماینده مردم  بیجار در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار اظهار کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مسوولیت نمایندگان در مجلس شورای اسلامی را بیشتر کرد تا جایی که نظارت میدانی برای رفع مشکلات مردم بیشتر از هر وقتی شدت گرفت.

 

 وی با بیان اینکه مشکلاتی که در سطح جامعه ما در حوزه اقتصاد وجود دارد با پیگیری نمایندگان مطالبه شده است، افزود: از جمله این مشکلات شامل قانون پرداخت یارانه کالاهای اساسی، مالیات بر خانه‌های خالی و اصلاح و قانون تضمین محصولات کشاورزی بوده است.

 

وی اضافه کرد: بعد از دفاع  مقدس ما در تراز جمهوری اسلامی دولت موفق نداشتیم اما امیدواریم با روی کار آمدن دولت جدید بتوانیم بسیاری از مسایل و مشکلات کشور را حل کنیم و دولتی قدرتمند و شجاع و کارامد داشته باشیم.

 

زندیان گفت: ما مشکلات آنچنانی در بحث تولید نداریم بلکه مشکل اصلی ما تولید بر مصرف است چرا که 80 درصد سودی که در این بین به دست می‌آید نه در جیب تولیدکننده می‌رود و نه شامل حال مصرف‌کننده می‌شود بلکه وجود حلقه‌های مافیایی و دلال‌ها است که تمامی سود را از آن خود می‌کنند.

 

وجود هیات‌های اندیشه‌ورز در استان از موهبت‌های مناسب برای رفع مشکلات است

 

محسن فتحی نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار وجود هیات‌های اندیشه‌ورز در استان کردستان را یکی از موهبت‌های مناسب برای رفع مشکلات برشمرد و اعلام کرد: ما نمایندگان مجلس بر خود لازم می‌دانیم که با استفاده از این پتانسیل و مشاوره‌ها بیشتر از هر وقتی پیگیر مسایل و مشکلات استان کردستان باشیم.

 

وی با اشاره به بحث رایزنی انتخاب وزرا بعد از تعطیلات دو هفته‌ای مجلس به عنوان نخستین بحث کاری نمایندگان در مجلس اضافه کرد: همه نمایندگان مجلس سعی بر این خواهند داشت که بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشند تا بتوانند در دولت آینده از لحاظ سرمایه‌های انسانی سهم بیشتری به خود اختصاص دهند.

 

فتحی خاطر نشان کرد: استان کردستان با سرمایه انسانی خوب، کامل و توانمند می‌تواند مناصب دولتی در سطح ملی را هم کسب کند.

 

پیشرفت و توسعه کردستان نیازمند مدیرانی کارآمد و توانمند است

 

بهزاد رحیمی نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی نیز  در این دیدار با اشاره به اینکه دیدگاه ما در رابطه با مدیریت استانی به دور از هر گونه حزبی‌گرایی و قومیتی است، اطهار کرد: پیشرفت و توسعه استان نیازمند مدیرانی کارآمد، شایسته و توانمند است.

وی با اشاره به اینکه اتمام دو هزار و ۳۰۰ پروژه ناتمام در سطح استان نیازمند عزم راسخ مسئولان است، خاطر نشان کرد: باید با استفاده از فرصت‌‌های مناسب به سوی آینده‌ای روشن و در راستای استانی توسعه‌یافته در حرکت باشیم.

کد خبر 1076144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha