سفر قلبی به حج رحمت خداوند را بدنبال دارد/ پیام حج صلح و دوستی به جهانیان است

ماموستا رستمی گفت: متاسفانه مردم به واسطه شیوع کرونا ویروس چندین سال است به سمت خانه خدا نمی‌روند اما همه بدانید، آنانی که در درون قلب به سفر حج برود یقین بدانید که خداوند از نظر رحمت به او نگاه خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه سنندج اظهار کرد: حج بزگترین کنگره است و هزاران قانون و فلسفه در آن وجود دارد و کسی که به سفر حج برود و با دل توبه کند و به گناهان بازنگردد، مانند فردی است که دوباره از مادر متولد می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه حج مهم بوده و ملائک به روز بزرگ عرفه افتخار می‌کنند، افزود: خداوند می‌فرماید ای ملائک شما شاهد باشید که این انسان‌ها با عشق به خانه من آمده‌اند و من از گناهان آنان گذشتم.

 

 

امام جمعه سنندج اظهار کرد: پیامبر مکرم اسلام می‎‌فرماید کسی که در حالت احرام از دنیا برود با همان صورت در روز قیامت حشر خواهد شد و خداوند تبارک و تعالی در قرآن می‌فرماید کسی که حج بر سرش واجب است باید این واجب الهی را انجام دهد.

 

 

رستمی مسئله حج کنگره بزرگ اسلامی و بستری برای نمایش وحدت و همبستگی مسلمانان است و پیام صلح و دوستی را به جهانیان می‌دهد، بیان کرد: متاسفانه مردم به واسطه شیوع کرونا ویروس چندین سال است به سمت خانه خدا نمی‌روند اما همه بدانید، آنانی که در درون قلب به سفر حج برود یقین بدانید که خداوند از نظر رحمت به او نگاه خواهد کرد.

کد خبر 1076150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha