حمایت ۲۵ هزار نیکوکار یزدی از ۵۰۰۰ یتیم و فرزند نیازمند

مشعل چی گفت: هم‌اکنون ۵۲۰۰ یتیم و فرزند نیازمند (غیر یتیم) تحت حمایت کمیته امداد استان یزد از حمایت ۲۵ هزار حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، غلامرضا مشعل چی، معاون توسعه مردمی کمیته امداد استان یزد در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت مشارکت نیکوکاران در رسیدگی به امور ایتام و برطرف کردن مشکلات آنان، گفت: هم‌اکنون 5200 یتیم و فرزند نیازمند (غیر یتیم) تحت حمایت کمیته امداد استان یزد از حمایت 25 هزار حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند.

وی افزود: مهرورزان یزدی در سه‌ماهه نخست سال جاری پنج میلیارد و 900 میلیون تومان به ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم کمک کردند.

معاون توسعه مردمی کمیته امداد استان یزد ادامه داد: مردم نیکوکار استان یزد می‌توانند با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان حمایت فرزندان معنوی خود را بر عهده بگیرند و در این کار خداپسندانه شرکت کنند.

وی یادآور شد: نیکوکاران می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد برای مشارکت در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین، از طریق سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir نیز نسبت به ثبت‌نام و حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود اقدام کنند.

 

کد خبر 1076227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha