حمایت از کتابخانه‌های عمومی توسعه فرهنگی را بدنبال دارد

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت از کتابخانه های عمومی تاکید کرد و گفت: حمایت از کتابخانه‌های عمومی توسعه فرهنگی را بدنبال دارد

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان؛ محسن فتحی رئیس مجمع نمایندگان کردستان در دیدار مدیرکل و برخی از کارکنان کتابخانه های عمومی استان کردستان با اشاره به نقش مهم کتابخانه های عمومی در ترویج فرهنگ کتابخوانی، اظهار کرد: حمایت از این نهاد در نهایت به نفع جامعه است و توسعه فرهنگی را به دنبال دارد و خوشبختانه مجلس یازدهم توجه ویژه‌ای به حمایت از این نهاد فرهنگی دارد.

 

وی عنوان کرد: از زمان آغاز به کار مجلس یازدهم تاکنون در چند نوبت موضوع حمایت از کتابخانه‌های عمومی و شاغلان در این حوزه مورد توجه قرار گرفته و خوشبختانه رویکرد نمایندگان مجلس به این مقوله مهم فرهنگی بسیار مثبت است.

 

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های اصولی در دولت جدید، مشکلات و دغدغه‌های مردم به ویژه در بخش اقتصادی کاهش یابد.

 

 وی با بیان اینکه هماهنگی و ارتباط موثر سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه در حل مشکلات مردم ضروری است،  ادامه داد: بدون تردید کاهش مشکلات اقتصادی و معیشیتی مردم سبب توجه بیش از پیش آنها به حوزه فرهنگی و به ویژه مقوله کتابخوانی می‌شود. 

کد خبر 1076255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha