طرح «نشاط معنوی» در پنج بقعه متبرکه در حال اجراست

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: هم اکنون طرح نشاط معنوی در پنج بقعه متبرکه شهرستان در حال اجرا است.

«سعید علیپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: طرح نشاط معنوی پنج امامزده شاخص در امام زاده حمزه رضا شهر زيارت، امام زاده غيبي شيروان، عبدالرضا روستاي توده و عبدالرحمن روستاي اسطرخي و الله آباد از توابع بخش مركزي اين شهرستان از 10 تیرماه آغاز و  در حال اجرا است.

 


مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان بیان کرد: اين طرح در ايام اوقات فراغت تابستان جاري و به همت مجموعه اوقاف و امور خيريه و با همكاري برخي نهادهاي فرهنگي در حال برگزاري است.

 


عليپور با تأكيد بر اينكه اين طرح در راستاي غني‌سازي اوقات فراغت دانش آموزان برگزار مي‌شود، تصریح کرد: علاوه بر اين برگزاري برنامه‌هاي مهارت‌هاي زندگي، سبك زندگي اسلامي، كلاس‌هاي تربيتي، اخلاقي و احكام به صورت هفتگي براي دانش آموزان و والدين آن‌ها برنامه ‌ريزي‌ شده است.

 


وی ديگر برنامه‌هاي جانبي طرح نشاط معنوي را انس با قرآن كريم، زيارت امامزادگان و شهدا و غبارروبي و عطرافشاني مزار آن‌ها، روايت گري رشادت‌هاي شهداي انقلاب اسلامي، برگزاري اردوهاي فرهنگي و تفريحي عنوان كرد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: کلاس ها توسط مبلغین اعزامی از قم و مبلغین بومی مستقر در بقاع متبرکه مجری طرح برگزار می شود که کلاس برای دختران و پسران به صورت تفکیکی برگزار می شود و علاوه بر آن کلاس های آموزش احکام و مسائل دینی و قرآن و غیره در حال برگزاری است.

 

 

شهرستان شيروان با 167 هزار نفر جمعيت به عنوان دومين شهرستان پرجمعيت خراسان شمالي در 60 كيلومتري شرق بجنورد قرار دارد.

 

کد خبر 1076327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha