برگزاری اردوی آموزشی فرهنگی تفریحی بانوان کردستان

مسئول امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری اردوی آموزشی فرهنگی تفریحی ویژه بانوان استان خبر داد و گفت: این اردو با حضور ۶۰ نفر از بانوان همکار در این طرح و به مناسبت هفته ملی عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

ئالا شهسواری مسئول امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: در راستای گسترش حجاب و عفاف و تقویت و تحکیم بنیه اعتقادی و نشاط اجتماعی بانوان شاغل در ادارات و کمک به فرایند اجتماعی شدن نشاط بانوان و ایجاد زمینه مناسب برای رشد و شکوفایی آگاهی‌های فرهنگی و گسترش تعمیق مهارت‌های فردی بانواناین اردوی آموزشی در سنندج برگزار می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر نشاط اجتماعی و نظر به مسئولیت خطیر بانوان شاغل در سطح جامعه انجام می‌گیرد.

 

مسئول امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان یادآور شد: ترویج آداب و رسوم سبک زندگی اسلامی – ایرانی و الگوسازی در زمینه مدیریت زندگی و کمک به فرایند اجتماعی شدن و ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین بانوان از اهداف برگزاری این اردو خواهد بود.

 

شهسواری خاطرنشان کرد: اردوی یاد شده در اردوگاه امام علی(ع) کمیته امداد سنندج و با همکاری ادارات مختلف فرهنگی استان و به مناسبت هفته ملی عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

 

 

 

کد خبر 1076356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha