طرح «ضیافت غدیر» در کاشان اجرا می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان از اجرای طرح ضیافت غدیر از سوی این دانشگاه با هدف تعظیم عید بزرگ غدیر و احیای سنت حسنه اطعام مومنان نیازمند خبر داد.

دکتر میثم عرب زاده در حاشبه دیدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: بزرگداشت عید غدیر خم که از آن تعبیر به عید اهل بیت محمد (ص) و عیدالله الاکبر شده است از تکالیف و وظائف مومنان و شیعیان اهل بیت عصمت و طهارت است. در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی کاشان تصمیم گرفت جهت تعظیم این روز بزرگ الهی، نسبت به سنت حسنه  اطعام مومنان نیازمند اهتمام ورزد. 

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با اشاره به جزئیات این طرح افزود: در این طرح که با مشارکت دانشگاه های شهرستان کاشان و نهادهای خیریه مردمی برگزار می شود، اطعام نیازمندان سطح شهر به صورت هدفمند صورت می گیرد.

 

دکتر عرب زاده برگزاری چنین برنامه هایی را موجب تقویت فضای فرهنگی و مومنانه در میان دانشگاهیان عنوان کرد و گفت: قشر فرهیخته دانشگاهی با توجه به شرایط کرونا و مصائب ناشی از آن، همچون گذشته حمایت و دستگیری از نیازمندان را وظیفه و تکلیف مومنانه خود می داند. امید که مولای متقیان امیر مومنان علی علیه السلام این حرکت را به عنوان تصدیق محبتمان بپذیرد.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با تقدیر از حمایت های مداوم نماینده ولی فقیه در کاشان از برنامه های این دانشگاه گفت: تلاش مجموعه همکارانم در دانشگاه این است که این مرکز علمی را به سمت و سوی منویات مقام معظم رهبری پیش ببریم.

 

دکتر عرب زاده گفت: اسلامی شدن و فرهنگی شدن خواسته رهبر فرزانه انقلاب از دانشگاه ها و مؤسسات علمی است لذا تمام تلاش ما حرکت در این مسیر است./

کد خبر 1076368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha