ولنگاری حوزه عفاف و حجاب  ثمره فرهنگ وارداتی  گردشگران است

سردار مسلمی گفت: واردات فرهنگ توسط گردشگران به‌واسطه فقدان صدور فرهنگ بومی و ضعف در معرفی جاذبه‌های گردشگری علت ولنگاری و بدحجابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» امروز(شنبه ۲۶ تیر) در جلسه فرهنگ عمومی استان مازندران با اشاره به ولنگاری عفاف و حجاب در جامعه، مدارس و دانشگاه ها را بهترین بستر برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب دانست و اظهار کرد: این دو نهاد فرهنگی می تواند مکانی برای نهادینه کردن مسائل ایجابی باشد تا فرزندان ما با موضوع حجاب و عفاف به خوبی آشنا شده و بدحجابی ریشه کن شود.

 

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اعلام اینکه برای ترویج فرهنگ حجاب و مقابله با بدحجابی سپاه و بسیج پای کار است، پیشنهاد کرد که کارگروه عفاف و حجاب در ذیل شورای فرهنگ عمومی استان تشکیل شود.

 

سردار مسلمی به حوزه گردشگری پرداخت و مازندران را به لحاظ زیست بوم و دارا بودن جنگل و دریا مکانی منحصر به فرد برای تفرج و گردشگری دانست که نسبت به استان‌های دیگر متفاوت است و ادامه داد: به همان ترتیب به دلیل خلاء های فرهنگی ولنگاری عفاف و حجاب نیز در آن مشهود است که یکی از دلایلش می‌تواند واردات فرهنگ توسط گردشگران به‌واسطه فقدان صدور فرهنگ بومی و ضعف در معرفی جاذبه‌های گردشگری استان باشد.

 

کد خبر 1076383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha