کانون «دوستان آسمانی» میزبان محبان اهل بیت در سالروز شهادت امام باقر (ع) است

گواهیان از برگزاری آیین سوگواری و عزاداری سالروز شهادت حضرت باقرالعلوم (ع) با حضور بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در رثای حضرت باقرالعلوم (ع) میزبان محبان اهل بیت (ع) هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: این مراسم نیز همچون دیگر مناسبت های موالید و سوگواری اهل بیت (ع) با حضور پرشور نوجوانان و جوانان مسجدی دراین کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: آیین عزاداری سالروز شهادت حضرت امام باقر (ع) شنبه 26 تیرماه همراه با نماز مغرب و عشا در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود.

 

گواهیان ادامه داد: این مراسم با نوحه خوانی «امین بشارتی» از ذاکران اهل بیت (ع) همراه بوده و بچه های مسجد پس از اقامه نماز مغرب و عشا در این آیین شرکت می کنند.

 

وی با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، از بچه های مسجد خواست تا در این مراسم که در محوطه باز کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود همچون گذشته به صورت پرشور حضور به هم رسانند.

کد خبر 1076406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha