تشدید اعمال محدودیت ها نسبت به بعضی از مشاغل به قوت خود باقی است

بصیری گفت: ممنوعیت پذیرایی رستوران و قهوه خانه در فضای سربسته، ممنوعیت فعالیت تالارهای پذیرایی و سالن های سینما و تئاتر و پاساژها و استخر و باشگاه بدنسازی و شهربازی و نمایشگاه های عمومی و تخصصی در شهرهای قرمز این هفته به قوت خود باقی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدصادق بصیری، شنبه(۲۶ تیر) در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گزارش داد: از مجموع ۲۳ شهرستان استان در حال حاضر تنها شهرستان کوهبنان در وضعیت زرد، ۶ شهرستان انار، بافت، بردسیر، ریگان، رابر و راور نارنجی و 16 شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

 

معاون استاندار کرمان این وضعیت را به شدت نگران کننده و شکننده خواند و  با تأکید بر اینکه باید همه ضوابط را برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا داشته باشیم؛ تشدید اعمال محدودیت ها نسبت به بعضی از مشاغل را ادامه دار دانست.

 

وی در این باره گفت: ممنوعیت مشاغلی از جمله پذیرایی رستوران و قهوه خانه در فضای سربسته، ممنوعیت فعالیت تالارهای پذیرایی و سالن های سینما و تئاتر و پاساژها و استخر و باشگاه بدنسازی و شهربازی و نمایشگاه های عمومی و تخصصی در شهرهای قرمز برای هفته جاری به قوت خود باقی است.

 


بصیری با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی برای برگزاری مراسم روز عرفه و اعیاد قربان و غدیر در پایان گفت: امروز در ستاد ملی کرونا مهلت رسیدگی به پرداخت مالیات ها تا پایان مردادماه تمدید شد.

کد خبر 1076437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha