انتقال آب به شیراز در فاز دوم طرح لوله گذاری انتقال آب از خلیج فارس

رحیمی گفت: طرح لوله گذاری انتقال آب از خلیج فارس به استان طرح بزرگی است که در فاز نخست آب خلیج فارس را به شهرستان‌ های لامرد و مهر و در فاز دوم به مناطق مرکزی فارس مانند شهر شیراز می رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (شنبه 26 تیر) در آئین افتتاح طرح لوله گذاری انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس گفت: استفاده از ظزفیت های مختلف در استان فارس موجب توسعه این استان در سال های اخیر شده است.

استاندار فارس افزود: لازم است برای استفاده از نیروهای انسانی و ظرفیت های مختلف استان فارس دور از نگاه های سیاسی عمل شود تا فارس به جایگاه اصلی خود در کشور برسد.

وی اضافه کرد: طرح لوله گذاری انتقال آب از خلیج فارس به استان طرح بزرگی است که در فاز نخست آب خلیج فارس را به شهرستان‌ های لامرد و مهر و در فاز دوم به مناطق مرکزی فارس مانند شهر شیراز می رساند.

رحیمی اعلام کرد: تاکنون شاهد پیشرفت 70 درصدی سه هزار و ۵٠٠ طرح در استان فارس هستیم و ١۵٠ طرح ملی نیز در استان در آستانه بهره برداری قرار دارند که نشان دهنده رشد فارس در زمینه های مختلف است.

استاندار فارس با تاکید بر لزوم حفظ اتحاد و همبستگی در استان بیان کرد: برای توسعه در استان باید استانی متحد و منسجم داشته باشیم تا در رشد اقتصادی کشور جایگاه داشته باشیم.

کد خبر 1076456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha