خبرنگاران حوزه بهداشت و درمان باید واکسینه شوند

نبی زاده با بیان اینکه برخی از استانها، خبرنگاران حوزه بهداشت و درمان را واکسینه کرده اند، گفت: چنانچه امکان داشته باشد، تعدادی از خبرنگاران فعال در حوزه بهداشت و درمان که برای تهیه گزارش به بیمارستان ها و مراکز درمانی مراجعه دارند، واکسینه شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ناصر نبی زاده» رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا خراسان جنوبی امروز(26 تیر) در جلسه مدیریت استانی کرونا با بیان اینکه در حوزه اطلاع رسانی و تولید محتوا؛ تاکید بر عدم دورهمی ها و سفر و تجمعات غیر ضرور در استان شروع شده است، اظهار کرد: تعداد 15 محتوا و عکس در فضای مجازی در چند روز قبل در استان منتشر شده است.

 

وی با بیان اینکه همچنین طی هفته گذشته 230 خبر در رسانه های منتشر شده است، گفت: طی این مدت میزان توجه دادن و حساسیت نسبت به وضعیت کرونایی استان در رسانه ها به خصوص روزنامه ها افزایش یافته است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه با کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برای استفاده از ظرفیت کانون ها برای تبیین و فرهنگ سازی رعایت دستورالعمل های بهداشتی جلسه ای برگزار شده است، تاکید کرد: به دنبال اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از طرق مختلف برای افزایش دستورالعمل های بهداشتی هستیم.

 

نبی زاده با بیان اینکه برخی از استانها به خبرنگاران حوزه بهداشت و درمان واکسن تزریق کرده اند، اظهارداشت: چنانچه امکان داشته باشد، تعدادی از خبرنگاران فعال در حوزه بهداشت و درمان که برای تهیه گزارش به بیمارستان ها و مراکز درمانی مراجعه دارند، واکسینه شوند.

 

واکسیناسیون طبق سند ملی پیش می رود

«محمد دهقانی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هم با اشاره به اینکه خیلی از گروه های شغلی از ما دانشگاه واکسن می خواهند، افزود: در انجام واکسیناسیون طبق سند ملی عمل خواهیم کرد، اولویت با بیماران خاص و افراد مسن و بیماران زمینه است.

 

همچنین «محمد اصغرزاده» مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی در این جلسه با بیان اینکه در روز عید قربان 84 اکیپ ثابت و سیار و 99 دامپزشک، ناظر شرعی و بهداشتی در کشتارگاهها مستقر خواهند شد، افزود: امسال تمام خدمات کشتارگاهی در کشتارگاههای استان در روز عید قربان به صورت رایگان انجام خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: کشتار غیر مجاز دام در معابر و مکان های عمومی جرم است و با خاطیان برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

 

 

 

کد خبر 1076459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha