کارگاه آموزشی «عفاف و حجاب» در آستارا برگزار شد

کارگاه آموزشی«عفاف و حجاب» به صورت مجازی در شهرستان آستارا برگزار شد.

حجت الاسلام «اصغر غفاری»  امروز(شنبه، ۲۶ تیر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: کارگاه آموزشی«عفاف و حجاب» به صورت مجازی و به مناسبت هفته عفاف و حجاب در شهرستان آستارا برگزار شد.

 

امام جماعت جمعیت هلال احمر بندر آستارا با بیان اینکه این کارگاه آموزشی به همت امور جوانان و بانوان جمعیت هلال احمر این شهرستان برگزار شد، افزود: برگزاری اینگونه کارگاه های آموزشی در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نقش تاثیرگذاری دارد.

 

وی با اشاره به اینکه حجاب و عفاف به عنوان یک دستور دینی و از موضوعات مهم و دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی و برگرفته از آموزه های دینی ما است، تصریح کرد: ترویج و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب باعث حفظ حرمت و کرامت و همچنین تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از آسیب ‌ها و انحرافات اجتماعی می ‌شود.

 

حجت الاسلام غفاری با تاکید بر فرهنگ سازی در بحث عفاف و حجاب جامعه، گفت: همه ما موظفیم فرهنگ سازی در بحث عفاف و حجاب را از خانواده های خود آغاز کنیم.

 

امام جماعت جمعیت هلال احمر بندر آستارا ترویج بدحجابی و بی عفتی را از نقشه های شوم دشمن دانست و خاطرنشان کرد: هر چه در توان داریم باید برای حفظ حجاب و عفاف در جامعه تلاش کنیم تا دشمن در رسیدن به اهدافش ناکام بماند.

کد خبر 1076474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha