برندگان مسابقه «نفس پاک» مشخص شدند

میرنظری از مشخص شدن برندگان مسابقه مجازی «نفس پاک» در شهرستان آستارا خبر داد.

«سیدرضا میرنظری» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندر آستارا گفت: مسابقه مجازی«نفس پاک» همزمان با سراسر کشور و به مناسبت هفته بدون دخانیات در آستارا نیز برگزار شد.

 

نماینده و همکار جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات در آستارا با اشاره به اینکه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی وسیع در سطح جامعه به جوانان و نوجوانان در جهت کنترل و کاهش مصرف دخانیات در جامعه و افزایش آگاهی و شناخت کودک از خود و به کارگیری مهارت های رفتاری مناسب در برابر فشارهای مصرف دخانیات از اهداف برگزاری این جشنواره مجازی بود، افزود: جشنواره مجازی«نفس پاک» در دو گروه سنی ۶ تا ۱۲ و ۱۲ تا ۱۶ سال برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه مسابقه مجازی«نفس پاک» در رشته های نقاشی، گویندگی و داستان گویی در آستارا برگزار شد، تصریح کرد: بیش از ۵۰ نفر در این مسابقه شرکت کرده بودند که ۹ نفر به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

 

میرنظری گفت: مهدیس مستعلی زاده، سارینا پوربایرام، سامینا پوربایرام و آریا اکبری در رشته گویندگی، سیدمحمد طاها بابایی، آریا پرتوی و کوثر کشاورز در رشته نقاشی، محمدرضا داداش زاده در رشته داستان گویی و سنا پاشاپور در رشته شعر و گویندگی حائز مقام برتر شدند.

 

نماینده و همکار جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات در آستارا خاطرنشان کرد: از نفرات برتر جشنواره مجازی«نفس پاک» با اهدای لوح تقدیر، جوایزه نقدی و غیر نقدی تجلیل شد.

کد خبر 1076476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha