لزوم تولید محتوایی که دفاع از دفاع مقدس باشد

زینی وند لزوم تولید محتوایی که خود دفاع از دفاع مقدس و قهرمانان ملی باشد را مورد تأکید قرار داد و گفت: با تکرار روایت گری ساده گذشته نمی توان این نسل کنجکاو و فعال که بیشترین اطلاعات را از فضای مجازی می گیرد با دفاع مقدس آشنا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ علی زینی وند، عصر شنبه(۲۶ تیر)در نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس استان؛ اهمیت تولید محتوای مناسب در استانی که خود از پایه های اصلی در دفاع مقدس بوده و لشکر ۴۱ ثارالله آن آوازه دارد و بعد از آن دوران نیز از استان هایی است که در حوزه های مختلف دفاع مقدس کارهای خوبی انجام داده را مورد تأکید قرار داد.

 

 

استاندار کرمان اوج محصول دفاع مقدس را سردارسلیمانی و سبک و مکتب آن شهید دانست که هم اکنون در کشور دنبال می شود و  ادامه داد: اگر کرمان در خصوص دفاع مقدس تولید محتوا و نقش آفرینی نکند؛ هم در حق دفاع مقدس و هم در حق قهرمانانش اجحاف کرده لذا دستگاه های دولتی استان باید نقش خاص خود را در این زمینه ایفا کنند و اگر نکنند بی مسئولیتی است.

 

 

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهربور ماه؛ با این توضیح که تا آن زمان قطعاً بر کرونا غلبه پیدا نکرده ایم؛ پیشنهاد داد: یک برنامه فراگیر محوری در استان که کم رمق هم نباشد همراه با تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس تدارک دیده شود و به صورت یک گردهمایی هزارنفری از طریق ویدیوکنفرانس باشد.

 


زینی وند با متذکر شدن این مطلب که با تکرار روایت گری ساده گذشته نمی توان این نسل کنجکاو و فعال که بیشترین اطلاعات را از فضای مجازی می گیرد با دفاع مقدس آشنا کرد؛ تولید گفتمان جدید را ضروری خواند و تصریح کرد: روایت گری ما هنوز برای همان نسل است در حالی که باید برای نسل جوان گفت و روایت ما ناظر بر دفاع مقدس و کم کردن اثر تخریبی باشد که دفاع مقدس را از آسیب های نظام معرفی می کند.

 

 

وی با بیان اینکه در تولید محتوا، برگزاری مراسم، نگارش کتاب و... باید به همین سمت رفت؛ گفت: در شرایطی که سن دسترسی به اطلاعات متراکم دنیا بسیار پایین آمده و هیچ مانعی برای ورود اطلاعات به تار و پود هویت بچه های ما وجود ندارد، در برابر این سیل بنیان کن نمی شود سد خاکی چند سانتی متری ایجاد کرد بلکه باید سد مستحکم داشته باشیم.

 

 

استاندار کرمان لزوم تولید محتوایی که خود دفاع از دفاع مقدس و قهرمانان ملی باشد را مورد تأکید قرار داد و افزود: وقتی این نسل مزار شهید و شهید گمنام را در آغوش گرفت ما موفق هستیم.

 

 

وی اظهار کرد: البته این به معنای نادیده گرفتن آثار و کارهای انجام شده نیست بلکه{کارهای انجام شده} کافی نیست و باید فضای مجازی را که تأثیرگذارترین فضا و در آینده، حقیقی ترین فضا خواهد بود را در دست گرفت و با اعتقاد جذب کرد.

کد خبر 1076504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha