رانندگان در جاده های لغزنده جنوب کرمان جوانب احتیاط را رعایت کنند

مسعود جمیلی گفت: با توجه به حجم سیلاب جاری شده تا ساعاتی دیگر از بالا دست مردم و رانندگان در گذر از آبنماها، راه های روستایی در حاشیه رودخانه ها جوانب احتیاط را رعایت کرده و از سفرهای غیر ضرور و تردد در جاده ها جدا خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «مسعود جمیلی» گفت: بارش شدید باران موجب تخریب راه های روستایی در شهرستان های جیرفت، عنبرآباد، قلعه گنج و فاریاب شد.


مدیر کل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان افزود: تخریب آبنماها، آبردگی محورهای روستایی و شن زدگی دهانه پل ها به دلیل شدت سیلاب از جمله خسارت های سیلاب در این شهرستان ها و به راه های روستایی است.


وی ابراز کرد: در حال حاضر آماری از میزان خسارت به راه های جنوب کرمان در دست نیست اما به محض فرو کش کردن سیلاب و اعزام گشت های راهداری میزان خسارت ها اعلام می‌شود.


جمیلی با اشاره به ادامه روند ناپایداری ها تا دوشنبه این هفته، خاطرنشان کرد: با توجه به حجم سیلاب جاری شده تا ساعاتی دیگر از بالا دست مردم و رانندگان در گذر از آبنماها، راه های روستایی در حاشیه رودخانه ها جوانب احتیاط را رعایت کرده و از سفرهای غیر ضرور و تردد در جاده ها جدا خودداری کنند.


مدیر کل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان ادامه داد: هم اکنون همه راه های اصلی و شریانی جنوب کرمان باز و تردد در راه ها جریان دارد.


وی در خاتمه با اشاره به آماده باش راهدران در راهدارخانه ها و گشت های سیار راهداری، عنوان کرد: کارشناسان مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل این اداره کل به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مردم و رانندگان از وضعیت راه ها با شماره تماس ۱۴۱ هستند.

کد خبر 1076516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha