افزایش ۱۲۰ درصدی/ اعتبارات عمرانی ماسال ۲۴۸ میلیارد ریال است

پورحضرت با اشاره به رشد ۱۲۰ درصدی اعتبارات عمرانی ماسال در سال جاری گفت: ۲۴۸ میلیارد ریال به شهرستان ماسال اختصاص پیدا کرده است.

«وحید پورحضرت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته سال 1400 به شهرستان ماسال اظهار کرد: ادارات در طول سال مالی ۱۴۰۰ باید در زمینه پیگیری و اجرای به موقع پروژه‌های عمرانی دقت نظر و اهتمام ویژه داشته باشند.

 

فرماندار ماسال با اشاره به اینکه اعتبارات عمرانی امسال بالغ بر 248 میلیارد ریال و شامل 24 فصل از اعتبارات تلمک دارایی و سرمایه‌ای  است افزود: این میزان اعتبار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 120 درصد افزایش داشته است.

 

وی با بیان اینکه 91 میلیارد ریال اعتبار به صورت مجزا برای تکمیل راه‌های روستایی اختصاص داده است گفت: باید مدیران در پیگیری تبادل به موقع موافقت نامه‌ها و جذب میانگین تخصیص استان تلاش کنند که این امر مبنای ارزیابی در سال است.

 

پورحضرت تصریح کرد: دستگاه‌های زیر ساختی و عمرانی منابع قابل توجهی در اختیار دارند و هر مدیری در این حوزه تلاش و دغدغه‌مندی داشته باشد، بیشتر می‌تواند بهره‌مند شود.

 

فرماندار ماسال با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به ارسال پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه‌های عمرانی در سامانه جامع اطلاعات پروژه‌های عمومی کشور اهتمام داشته باشند خاطرنشان کرد: مدیران می‌توانند ماهانه این گرازش را در این سامانه بارگزاری و ارسال کنند.

 

 

کد خبر 1076604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha