جوانی بهترین زمان برای کسب روحیه معنوی است

حجت الاسلام حبیبی با بیان اینکه جوانی بهترین فصل زندگی و زمان برای کسب روحیه معنوی است، گفت: جوانان برای خود برنامه معنوی و هم برنامه رسیدن به موفقیت در مراحل زندگی و کاری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام«محمدمهدی حبیبی» امروز(یکشنبه، ۲۷ تیر) در آیین افتتاحیه برنامه های طرح ملی جوانه های صالحین پایگاه بسیج شهید مورخی در مسجد امام سجاد(ع) این شهرستان،اظهارکرد: جوانی بهترین فصل زندگی و زمان برای کسب روحیه معنوی است.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا با بیان اینکه دوره نوجوانی و جوانی دوره ای پویا، فعال و بهترین زمان آموزش و یادگیری به منظور نهادینه کردن سجایای اخلاقی است، افزود: جوانان برای خود برنامه معنوی و هم برنامه رسیدن به موفقیت در مراحل زندگی و کاری داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه جوانان ایران اسلامی با پشتوانه عظیم معنوی در عرصه های مختلف توسعه تاثیر گذار بوده اند، تصریح کرد: گام دوم انقلاب با حضور و تلاش جوانان محقق می شود.

 

حجت الاسلام حبیبی در پایان گفت: نوجوانان و جوانان در راه کسب علم و دانش و مطالعه نیز از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

 

*طرح ملی صالحین با هدف پرکردن اوقات فراغت جوانان برگزار می شود

«بهزاد قنبری» نیز در این آیین،اظهارکرد: «نشاط و تعالی در پرتو قرآن و نماز» شعار امسال طرح ملی جوانه‌های صالحین و این طرح امسال در ۳۲ پایگاه مقاومت بسیج خواهران و برادران برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه این طرح با هدف پرکردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود، گفت: در قالب اجرای این طرح کلاس‌ها و برنامه‌هایی همچون قرآنی، اردویی، ورزشی، آموزشی، سبک زندگی، علمی و تحصیلی، هنری، معرفتی و مسابقه برگزار می‌شود.

 

*برنامه های پایگاه بسیج شهید مورخی در ۸ زمینه برنامه ریزی شده است

«سالار هرمزپور» نیز در این آيین با بیان اینکه برنامه های پایگاه مقاومت بسیج شهید مورخی مسجد امام سجاد(ع) از ۲۰ تیر آغاز شده و برنامه ها تا پایان شهریور ماه اجرا می شود، افزود: در اجرای کلاس‌ها و برنامه‌ها از اساتید مجرب و متخصص بهره گرفته شده است و این طرح با همکاری کانون فرهنگی و هنری نورالمهدی(عج) اجرا می شود.

 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید مورخی مسجد امام سجاد(ع) بندر آستارا برنامه های پایگاه در ۸ زمینه برنامه ریزی شده است، تصریح کرد: برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در پایگاه کلاس های آموزش زبان های خارجه، فرهنگی و هنری، کامپیوتر، ورزشی، روانشناختی، عقیدتی سیاسی، آموزش نظامی و اردوهای تفریحی و زیارتی تدارک دیده شده است.

 

هرمزپور خاطرنشان کرد: کلاس‌ها و برنامه‌های طرح ملی جوانه‌های صالحین در سطح پایگاه مقاومت بسیج شهید مورخی آستارا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

کد خبر 1076629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha