۱۷ کانون فرهنگی و هنری خور و بیابانک فرصتی برای اعتلای فرهنگی هستند

سلیمانپور با اشاره به فعالیت ۱۷ کانون فرهنگی و هنری در مساجد خور و بیابانک گفت: این مراکز فرصتی برای اعتلای فرهنگی و رشد و پیشرفت استعدادهاهستند.

«مهدی سلیمانپور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به فعالیت های فرهنگی و هنری در شهرستان خور و بیابانک اظهارداشت: این منطقه یک شهرستان نوپا و جدید است و جریان ها فرهنگی و تشکیل موسسات روبه افزایش خواهد بود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خور و بیابانک با اشاره به تاسیس 17 کانون فرهنگی و هنری در مساجد این شهرستان تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری شهدای ایراج این منطقه کانون برتر در طرح ایران قوی بوده که از فعالیت های این مرکز تجلیل شده است.

 

وی ادامه داد:‌ حمایت از مراکز فرهنگی و هنری این شهرستان برای کمک به رشد استعداد ها و غنی سازی اوقات فراغت لازم است که طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی ستاد کانون های مساجد کشور در این منطقه بوده و ظرفیت و نیاز چنین برنامه هایی وجود دارد.

 

*رشد و نبوغ استعداد های فرهنگی و هنری

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خور و بیابانک به ظرفیت فرهنگی فعال در حوزه کانون های مساجد اشاره کرد و گفت: رشد و نبوغ استعداد های فرهنگی و هنری در این مراکز اتفاق می افتد.

وی ادامه داد: با حمایت از طرح و برنامه های این مراکز امکان توسعه فعالیت ها و اعتلای فرهنگی بیشتر فراهم خواهد شد چرا که بضاعت اندک این مراکز تا حدی پاسخگو بوده اما با این وجود فعالیت های متنوعی انجام می شود.

 

کد خبر 1076637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha