زائرسرای امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود در تعطیلات عید قربان اسکان نخواهد داشت

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود گفت: اسکان مسافران در ایام تعطیلات عید قربان به منظور مقابله با شیوع بیماری کرونا در زائرسرای امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود ممنوع است.

«ابراهیم اسبری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: زائر سرای آستان مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود در ایام تعطیلات عید قربان، پذیرش و اسکان نخواهد داشت.

 

خادم افتخاری و رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود افزود: ممنوعیت اسکان زائران و مسافران در ایام تعطیلات عید قربان به منظور مقابله با بیماری کرونا و پیشگیری از ایجاد تجمع و ازدحام افراد در زائرسرای امامزاده سید ابراهیم (ع) است.

 

وی با اشاره به تصمیمات ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر اعمال مجدانه مقررات و اطلاع رسانی های موثر و هدفمند به عموم مردم برای پیشگیری از سفرهای گسترده در عید قربان، خاطرنشان کرد: زائرسرای امامزاده سید ابراهیم (ع) در تعطیلات عید قربان تعطیل خواهد بود بنابراین زائران و مسافران و مجاوران حرم مطهر امامزاده از مراجعه حضوری به این زائرسرا و درخواست اسکان موقت خودداری کنند.

 

اسبری تصریح کرد: زائرسرای امامزاده سید ابراهیم (ع) برای پذیرش و اسکان مسافران در ایام کرونایی تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا بوده و بعد از ریشه کنی ویروس منحوس کرونا و ایجاد شرایط عادی در کشور، مبادرت به پذیرش و اسکان موقت زائران و مسافران از اقصی نقاط میهن اسلامی خواهد کرد.

 

خادم افتخاری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود اظهار داشت: شکست ویروس کرونا مستلزم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بوده و بر این اساس حفظ سلامت زائران و مسافران به هنگام پذیرش و اسکان در زائر سرای امامزاده سید ابراهیم (ع) در اولویت قرار دارد.

 

وی با اشاره به اینکه امامزاده سید ابراهیم (ع) به لحاظ تشرف از خراسان به منطقه، مشهور و ملقب به سید ابراهیم خراسانی (ع) شده است، یادآور شد: بارگاه مقدس امامزاده سید ابراهیم (ع) در مرکز شهر لاهرود و در فاصله 20 کیلومتری شرق مشگین شهر قرار دارد.

کد خبر 1076658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha